مردی با کیک به عکس مونالیزا حمله می کند



شاهکار لئوناردو داوینچی هدف موزه لوور قرار گرفت. بر اساس چندین ویدئو که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، روز یکشنبه 29 اردیبهشت مردی تکه ای کیک خامه ای را به جعبه شیشه ای نقاشی مونالیزا مالید و سپس گلبرگ های گل رز را که در دست داشت روی زمین پرتاب کرد.

یک شاهد عینی در حساب توییتر خود ویدئویی از صحنه ای منتشر کرد که نشان می دهد مردی با کلاه گیس و لباس زنانه روی ویلچر نشسته و ناگهان از روی آنها بلند شده و کیک خامه ای را به سمت عکس مونالیزا پرتاب می کند. خوشبختانه این اثر گرانبها داوینچی در محفظه ای شیشه ای نگهداری می شود و آسیبی ندیده است. او به سرعت توسط ماموران امنیتی موزه لوور اخراج شد.

یکی دیگر از شاهدان به زبان فرانسوی در حالی که کارکنان موزه او را به سمت خروجی هدایت می کردند، گفت: «به کشور فکر کن. افرادی هستند که کشور را ویران می کنند. بیشتر بهش فکر کن ای هنرمند به فکر زمین باش “کار من فکر کردن به سیاره بود.

نقاشی مونالیزا که به لبخند مونالیزا نیز معروف است، یکی از مشهورترین نقاشی های لئوناردو داوینچی هنرمند مشهور ایتالیایی است. سبک داوینچی در نقاشی لبخند مرموز مونالیزا یکی از دلایل اصلی شهرت این اثر است. این تابلو دارای عناوینی چون معروف ترین، پربازدیدترین و تقلید شده ترین اثر جهان است.

بیشتر بخوانید  4 نفر در تصادف دلخراش در جاده گچساران جان باختند

دیدگاهتان را بنویسید