مردم تعطیلات را از دست می دهند. هیچ محدودیت قانونی وجود ندارد!


مردم به تعطیلات رفتند ، تاج و شعار مرگ شدت گرفت

MeetNewsهیچ نتیجه ای: چند روز پس از بی نتیجه ماندن تعطیلات 6 روزه تهران در کنترل کرونا و حتی تعطیلات قبلی ، آمار خروج بیش از 500000 اتومبیل از تهران به شهرهای شمالی ثابت کرد که مردم کرونا دیگر نگران نیستند! ممکن است تا حدی توجیه شود ، زیرا طولانی شدن ماندگاری Covid 19 از یک سو و کندی واکسیناسیون ، از طرف دیگر ، نفس آنها را گرفته است و آنها دیگر تحمل وضعیت فعلی را ندارند ، اما نکته Corona no او به کسی رحم نمی کند و با سرعت بالای انتقال ویروس دلتا و افزایش تعداد افراد آلوده و حتی مرده ، این تایید این موضوع است.

با فرض اینکه 500،000 اتومبیل در تعطیلات هفته گذشته تهران را به مقصد شهرهای دیگر ترک کرده و میانگین تعداد افراد در هر خودرو 4 نفر بوده است ، این بدان معناست که دو میلیون نفر مسافرت کرده اند و به عبارت دیگر دو میلیون حامل بالقوه در شش روز در تمام استان های کشور. آنها نباید از شنیدن چگونگی افزایش آمار تعجب کنند ، زیرا این به ما بستگی دارد.


بیشتر بخوانید:کودکان در معرض خطر جدی دلتا کرونر. شباهت های بین علائم کرونا و کاوازاکی


آیا تعطیلات گذشته مفید بود؟

مروری بر آمارهای رسمی منتشر شده توسط مرکز ملی مدیریت راه ها نشان می دهد که ممنوعیت تردد در قرنطینه و بین استانی که از دسامبر سال گذشته آغاز شده است ، نمی تواند مانع سفر مردم به ویژه در ایام تعطیل شود. تنها تعطیلاتی که مردم در آن گذراندند و حتی خواستار لغو بلیط خود شدند ، در ایام نوروز سال گذشته بود که به نظر می رسد به دلیل ترس مردم از ویروس کرونا و مبهم بودن آن باشد.

بیشتر بخوانید  آداب معاشرتی که در گذشته مردم ملزم به رعایت آن‌ها بودند

از طرف دیگر ، آمار ترافیک در ماه ها و هفته های اخیر نشان می دهد ، به استثنای هفته قبل (یعنی بین 18 تا 24 ژوئیه) ، میانگین تردد وسایل نقلیه مختلف ، به ویژه خودروها و اتومبیل های سواری در محورهای حمل و نقل کشور در سال ، تعداد پلاک های خارجی مشاهده شده در استان های مختلف ، به ویژه در بخش شمالی کشور ، بی توجهی مردم به پروتکل های بهداشتی و سفر را نشان داده است.

رفتار افراد در شرایط بحرانی باعث می شود که مقامات دولتی و وزارت بهداشت ، که مسئولیت بهبود این بحران را بر عهده دارند ، از این فرصت استفاده کرده و بار دیگر مردم را سرزنش کرده و بگویند: “ما به شما گفتیم نروید ، چرا ترک کردید؟”

اولین نفری که در این گروه اعتراض کرد ایرج حریرچی بود که گفت: “هشدارهای ما درباره کوید 19 کاملاً معتبر و علمی است.” از مرحله انتقال عفونت ، بیماری کرونر قلب بیشتر به عوامل رفتاری و اجتماعی بستگی دارد. به عنوان مثال ، ممکن است دفاتر و مدارس تعطیل باشد ، اما اگر افراد مسافرت کنند یا از راهروها قدم بزنند ، تعطیلات در کنترل بیماری کرونر قلب مفید نخواهد بود.

نکته مهم در این بیماری نحوه رفتار افراد حتی در اجتماعات خانوادگی است ، در بسیاری از کشورها برای مدت طولانی حتی اجازه مهمانی و تجمع بیش از 4 یا 6 نفر در خانه ممنوع است ، مانند وام “همه باید مسئولیت را بپذیرند و اقدامات احتیاطی لازم برای مقابله با کوید 19 ، وزارت بهداشت بارها و بارها توصیه کرده است که از حضور افراد مسن و برخی از بیماران مبتلا به ویروس کووید 19 در این افراد جلوگیری کند “. و از تجمع با هم باید اجتناب شود و نیاز به مردم است نظارت شود هر چقدر هم که نظارت وجود داشته باشد ، ما نمی توانیم مهمانی های خانوادگی را کنترل کنیم ، بلکه باید احترام بگذاریم.

بیشتر بخوانید  سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ در بلندمدت به سودآوری می‌رسد

دنیا در مقابل تاج چه کرد؟ چه کار کردیم؟

با اپیدمی تاج و اوضاع تقریباً دو سالی که جهان با آن روبرو بوده است ، بهترین کار اقدام سریع و اجرای راه حل ها و از همه مهمتر مبارزه با ویروس بود ، با این تفاوت که در اولین کشورها همه کشورها بسته شدند و متحمل خسارات شدند. محل. آنها بسیار اقتصادی شدند ، اما دست یکدیگر را نگرفتند و در پایان تعطیلات منتظر معجزه نبودند.

کشورها هزینه های زیادی برای مبارزه با ویروس هزینه کرده اند ، مانند ایالات متحده آمریکا که 120 میلیارد دلار برای سلامتی و بیماری کرون اختصاص داده است و انگلیس که طبق آخرین آمار 20 میلیارد دلار هزینه کرده است. در اکتبر سال گذشته اعلام شد که حریرچی گفته است: “در چند روز گذشته ، ما فقط 27 درصد از 1 میلیارد دلار تخصیص یافته توسط صندوق توسعه ملی را دریافت کرده ایم و البته آنها قول دادند که این هفته پرداخت کنند.”

آنچه را می توان انكار كرد این است كه ما در حال حاضر در جنگ كامل با ویروس كورونا هستیم و این جنگ مستلزم رعایت اصول آن است ، یكی از آنها اصل تأمین است ، این بدان معناست كه وقتی نیروهای بهبودی داوطلبانه و بی پروا از بیماران کرونر ، در آنها نفس بکشید و بیمار را با دقت معالجه کنید. پرداخت ، حفاظت ، داروها و تجهیزات این نیروها باید در خط اول خدمات ارائه شود ، اما متأسفانه این تجهیزات ، که واضح ترین واکسن هستند ، هنوز عقب مانده اند و هنوز کسی نمی داند که همه مردم کشور چه زمانی این امر را انجام می دهند واکسینه شود و آیا اصلاً وجود دارد. آیا امیدی به ترک کرونا از ایران وجود دارد؟

بیشتر بخوانید  کاخ جشنواره را برای چند ساعت ببندید

بیشتر بخوانید:دایره تاج دلتا محکم می شود. میخ کشنده بر گردن مردم!


ما هنوز به اوج نرسیده ایم!

یکی دیگر از معترضان به جشنهای بی فایده عروق کرونر ، به ویژه تعطیلات هفته گذشته تهران ، علیرضا زالی ، رئیس ستاد ضد تاج گذاری کرونا است که می گوید 118 بیمارستان و 551 مرکز بهداشتی از خدمات عروق کرونر استفاده می کنند. ما نرسیده ایم ، انتظار می رود تعداد بیماران بستری در بیمارستان ها طی روزهای آینده به 9000 نفر برسد.

باید تکرار شود که اگرچه همه کارمندان دولت ایران همیشه قولهای خود را می خورند در حالی که قادر به تحقق شعار او نیستند و در نتیجه بی احتیاطی و تصمیمات جزیره با شکایت روبرو می شوند ، اما بخشی از این امر به دلیل ناقص بودن برنامه خاموش شدن است کنترل ویروس در عین حال ، باید گفت که ستاد تاج ملی با تمام امکاناتی که در اختیار دارد ، می تواند با ایجاد برخی قوانین طولانی مدت از شیوع ویروس از یک استان به استان دیگر و از یک شهر به شهر دیگر جلوگیری کند ، اما چرا دستورالعمل های جدی تر و جدی تر ارائه می شود؟ و در حال اجرا نیست ، این سوالی است که آنها باید پاسخ دهند ، نه مردم …

دیدگاهتان را بنویسید