مردم باید بدانند مذاکرات برجام در چه مرحله ای است



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سید احمد خاتمی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: سه موضوع مشکلات اقتصادی، برجام و حجاب در جلسه هیات رئیسه و هیات رئیسه بررسی شد. روسای کمیسیون کارشناسی».

سیداحمد خاتمی در حاشیه نهمین جلسه کمیته راهبری و کمیسیون های مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران در خصوص موضوعات مطرح شده در این جلسه اظهار داشت: این جلسه بر اساس تبصره 2 ماده 15 آیین نامه خبرگان رهبری تشکیل شده است. باید بین دو جلسه منظم کارشناسان برگزار شود.

وی ادامه داد: تاکنون 20 نفر از اعضای خبره در حضور رئیس جمهور صحبت کرده اند که عمدتاً درباره مسائل موجودی، گرانی ها و راهکارهای موجود اظهار نظر کردند، زیرا اعضای خبره نمایندگان مردم هستند و باید دغدغه های مردم را منتقل کنند. به مسئولین.. در این رابطه وزیر اقتصاد نیز حضور دارد.

خاتمی افزود: موضوع دوم برجام بود که در آنجا گفته شد آنچه در مورد روند مذاکرات برجام قابل توضیح است باید به مردم گفته شود و مسئولان بگویند این مذاکرات در چه مرحله ای است.

وی همچنین بیان کرد: موضوع سوم حجاب بود که متاسفانه برخی افراد به آن احترام نمی گذارند و حتی در اماکن عمومی حجاب را آشکار می کنند که غیرقانونی است. قانون باید در این زمینه اجرا شود. هیچ کس از زور صحبت نمی کند، اما اجرای قانون. اعضای خبرگان رهبری خاطرنشان کردند که حجاب و همه قوانینی که باید اجرا شود قانونی است. حجاب یک مسئله 100 درصد قرآنی است و به گفته فقهای ما یکی از مبانی ضروری دین است.

بیشتر بخوانید  بیانیه کشورهای غربی درباره اعدام های دسته جمعی طالبان در افغانستان

خاتمی در پایان گفت: هر یک از اعضا پنج دقیقه وقت داشتند و رئیس جمهور نیز در این جلسه سخنرانی کرد. سخنان او منطقی و قابل قبول بود.

دیدگاهتان را بنویسید