مرحله جدیدی از اسکان افراد محروم در شهر رشت آغاز شده است – گیلان نیوز – اخبار استانهای تسنیم


علیرضا فلاح در مصاحبه با خبرنگار تسنیم رشت، از آغاز فاز جدید پروژه مسکن محرومان در رشت خبر داد و گفت: فاز جدید مسکن محرومان آغاز شده است و اکنون در حال شناسایی مشتریانی برای اسکان محرومان هستیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: طی دو هفته گذشته تحقیقات میدانی برای شناسایی و ارزیابی ساخت مسکن محرومان در شهر رشت آغاز شده است.

فلاح درباره وضعیت مسکن محرومان مربوط به سال گذشته تصریح کرد: تعداد محدودی مسکن محرومین مربوط به سال گذشته است که فقط از نظر انشعابات گاز و موارد مشابه تکمیل نمی شود.

وی با بیان اینکه تفاهم نامه ای با کمیته کمک به خود اشتغالی امضا شده است ، افزود: برای هر منطقه تعریف شده است. “

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: بدین ترتیب برای هر یک از مناطق اول ، دوم و سوم شهر رشت 15 میلیارد و 500 میلیون ریال وام خود اشتغالی در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه به منظور ایجاد بازارهای محلی ، جلساتی با سازمان اشتغال شهرداری ها برگزار و هماهنگی انجام شده است گفت: با مساعدت سازمان اشتغال شهرداری رشت ، یکشنبه بازار محلی در بازار مسکن مهر ایجاد شد.

فلاح خاطرنشان کرد: “برنامه ریزی شده است که با کمک سازمان کار شهرداری رشت یک بازار محلی برای هر 5 منطقه رشت ایجاد شود و اکنون در حال یافتن زمین و موقعیت این بازارها هستیم.”

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مرکزی رشت افزود: ما به دنبال افرادی هستیم که خرده فروش هستند یا توانایی پرداخت اجاره مغازه در بازارهای محلی را ندارند و هر روز هفته بازار محلی در رشت دارند. “

بیشتر بخوانید  نماز جمعه فردا در شهرهای سرخ با استقبال 70 نمازگزار برگزار می شود

فلاح در مورد فعالیت های اردوگاه جوادالائمه (ع) در زمینه بهداشت و درمان در مناطق آسیب پذیر رشت با اشاره به مشکل آب آشامیدنی در این مناطق ، فلاح گفت: کمیسیون بهداشت این اردو روسای بهداشت ، آب و بخش های فاضلاب برای حل مشکل. “بودن.

وی درباره اقدامات بسیج سازندگی رشت در زمینه بهبود وضعیت آسفالت این شهر توضیح داد: اولویت ما پروژه های زیرزمینی است ، زیرا اگر در برخی مناطق نیاز به نصب سیستم فاضلاب جدید است ، باید قبل از آسفالت انجام شود .

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: به همین دلیل ابتدا باید زیرساخت های زیرزمینی مانند پروژه های آبرسانی و فاضلاب را کامل کنیم و سپس در جهت بهبود وضعیت آسفالت رشت تلاش کنیم.

انتهای پیام / 614 / ز

دیدگاهتان را بنویسید