مربی: فردا شاهد بازی عادلانه ای از تیم تراکتور خواهیم بود



به گزارش ایرنا ، محمود شوجای پنجشنبه شب در نشست خبری قبل از بازی تراکتور و سایپا با اشاره به اینکه سرمربی تراکتور به دلیل رای غیرمنصفانه کمیته انضباطی نتوانست در نشست خبری حاضر شود و من در این جلسه حضور داشتم ، افزود: بعد از پیروزی مقابل آلومینیوم اراک مشکلات فنی برای تیم ما به وجود آمد و این مشکل باعث شد ما نتوانیم نتیجه لازم و کیفیت لازم را مقابل پرسپولیس بدست آوریم.

مربی تیم فوتبال تبریز گفت: در چند روز گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و سعی می کنیم فردا عملکرد با کیفیتی داشته باشیم.

شجاعی برای تیم میهمان افزود: تیم فوتبال سایپا یکی از بهترین تیم های فوتبال ایران است و موقعیت واقعی آنها از نظر شخصیتی و تکنولوژی در جدول نیست. با این حال ما تراکتورسازی نیز هستیم و طبق برنامه ای که آقای کریمی در نظر گرفته اند و با تمرینات خوب هفته گذشته ما یک بازی با کیفیت و عادلانه مقابل سایپا انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به بحث ها و ترس های مطرح شده توسط هواداران باشگاه ذوب آهن در مورد نتیجه بازی فردا و سرنوشت تیم های کنار گذاشته شده ، اذعان داشت: چنین چیزی به هیچ وجه مناسب نیست و هواداران تیم نفت ذوب آهن و مسجد سلیمان می توانند اطمینان داشته باشند که فردا بیایید یک بازی عادلانه مقابل سایپا انجام دهیم.

شوجای به کمیته انضباطی برای رعایت انصاف در آرا cast صادره یادآور شد: درخواست من از کمیسیون انضباطی رعایت انصاف در آرا votes صادر شده و به هیچ وجه رنگ ، تیم و نام را در نظر نگیرد.

بیشتر بخوانید  مدیران و سندروم شوفر

وی با اشاره به بازی مقابل گل گهر سیرجان گفت: سعید مهری بازیکن ما بعد از بازی تحت فشار بود و با بازیکن تیم گل گهر درگیر شد. با این حال ، این حادثه به پایان رسید و آن شب کمیته محترم انضباطی اعلام کرد که این دو بازیکن به دلیل اعلامیه بعدی تا زمان برگزاری جلسه محروم شده اند.

شجاعی با اشاره به محرومیت از فیروز کریمی گفت: همه این سخنان را شنیدند و در فضای مجازی پخش شد اما می توان رای گیری را متوقف کرد ، آقای کریمی در یک کنفرانس مطبوعاتی حضور یافت و اعلام کرد که با این سخنان وضعیت جامعه ورزش آشفته است “و بیایید یک هشتگ بگذاریم و ببینیم کدام ورزشها از این مشکل بیزار هستند ؛ در آسیا ، مربی ما دو بار به یک کنفرانس مطبوعاتی رفت و مربی به کنفرانس نرفت.

مربی تیم تراکتورسازی در مورد دلیل برکناری و جریمه فیروز کریمی گفت: “هیچ حرف بدی زده نشده و از ال فات راکیکی در مسابقه برای محرومیت و جریمه 50 میلیون استفاده نشده است ، به طوری که ذهنیت در این راه پیش می رود. شما انجام دادید؛ از طرف دیگر ، آقای منصوریان قبل از ماجد سلیمان از نفت محروم بود. من از کمیته انضباطی می خواهم که برای همه تیم ها به طور مساوی عدالت قائل شود.

به گزارش ایرنا ، دیدار تیم های تراکتور و سایپا از هفته آخر لیگ برتر باشگاه های کشور فردا جمعه ساعت 21:15 در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید  جواد عزتی پدر شد ؟

دیدگاهتان را بنویسید