مربی تیم ملی تیراندازی: در سمت راست ما 2 مدال در بازی های المپیک بودیم



به گزارش خبرنگار ایرنا ، “محسن نصرصفهانی” امروز (جمعه) پس از پایان مسابقات “هانیه رستمیان” در رشته تپانچه 75 متر گفت: مسابقات در همه رشته ها به خوبی برگزار شد ، اما متاسفانه 25 متر زنان مسابقه در سالن پایانی برگزار شد. “کردن. این وضعیتی است که مسابقات خارج از منزل در سراسر جهان برگزار می شود و در واقع تیرانداز در شرایطی که تمرین کرده است به رقابت می پردازد.

وی ادامه داد: درست است که همه ورزشکاران با یک شرایط مسابقه دادند اما برگزاری مسابقات از این طریق در دنیا غیرمعمول بود.

سرمربی تیم تیراندازی با تپانچه ایران با بیان اینکه مربیان کشورهای دیگر نیز به این موضوع اعتراض داشتند ، تصریح کرد: به دلیل مسابقات 50 متر مجبور شدند مسابقات را در سالن 25 متری سالن برگزار کنند. ژاپنی ها باید برنامه ریزی بهتری انجام می دادند و آنها توانایی انجام این کار را داشتند.

ناراسفهانی گفت: یک مسابقه باید در دو دور برگزار شود اما این مسابقه در 4 دور برگزار شد. شرایط آب و هوایی و جوی برای ورزشکاران یکسان نبود.

ناراسفهانی در مورد عملکرد هانیه رستمیان گفت: او در المپیک عملکرد بسیار خوبی داشت. در ایران با محدودیت گلوله روبرو شده ایم. رئیس فدراسیون سعی کرد گلوله مناسبی را قبل از المپیک در اختیار ما قرار دهد. همچنین یاتاقانهای زیادی داشتیم اما مشکل گلوله همچنان ادامه داشت. امیدوارم این مشکل در آینده حل شود.

وی با بیان اینکه رستمیان در مسابقات قبلی عملکرد بهتری داشته است خاطرنشان کرد: او در این مسابقه خوب شروع کرد اما شرایط سخت بود و فشار بازی باعث شد تا تمرکز خود را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید  علل و درمان حرف زدن در خواب

نصرصفهانی افزود: جو بازی های المپیک همه ورزشکاران را تحت تأثیر قرار می دهد. حتی جواد فوروی که طلا را از آن خود کرد تحت فشار مسابقات بود اما یک رقیب خیلی زود بهبود می یابد و رقیب دیگر به زمان نیاز دارد.

سرمربی تیم تیراندازی با تپانچه ایران با ابراز خرسندی از عملکرد این تیم گفت: بی سابقه ترین عملکرد تیم تپانچه در بازی های المپیک 4 بوده است. فرووی و رستمیان در میانه تمرینات خود وارد المپیک شدند و من از آنها راضی هستم. تعداد تیم ما برای کسب دو مدال بود ، اما من از عملکرد تیم خوشحالم.

دیدگاهتان را بنویسید