مربیان تیم های لیگ 1 در مورد آخرین حواشی صحبت می کنند



به گزارش ایرنا ، دیوید مهابادی وی دوشنبه شب در مصاحبه با یک برنامه تلویزیونی درباره تصمیمات صادر شده توسط کمیسیون انضباطی گفت: “بازیکن تیم مقابل به تیم ما توهین کرده بود و ما این نبرد را مانند شما دیدیم.” من در یک چهارم آخر بازی نبودم و بلیط هواپیما داشتم.

وی درباره توطئه تیم شاهین بوشهر که توسط باشگاه بادران مطرح شده گفت: تیم ما یک دروازه بان داشت و ما ذخیره ای نداشتیم. برای داشتن دو دروازه بان ، یک دروازه بان جوان را هم اضافه کردم که در تیم ملی هم بود. دروازه بان اول و دوم نداشتیم. دروازه بان ما بی انضباط بود و به همین دلیل من عزیزی را بازی کردم.

سرمربی شاهین بوشهر افزود: عزیزی بهترین دروازه بان ما بود و این سخنان سرازیر ذهن منفی آنها است. تا هفته های آخر فرصت صعود داشتیم. ما در بازی های اخیر یک سری موارد دیده ایم که اگر کمیته انضباطی وارد شود بسیاری از موارد دستگیر می شود. متأسفانه در هفته های اخیر شاهد تصمیمات مشکوکی بوده ایم.

وی ادامه داد: فکر می کنم بهترین تصمیم را گرفتم و دروازه بان ما روز خوبی را سپری کرد. بعضی از بازیکنان ما روحیه خوبی نداشتند و ما دلیل آن را نفهمیدیم.

“امید روانخا” سرمربی بادران نیز در این مصاحبه گفت: وقتی فقط به رختکن تیم می روی خیلی سخت است. وقتی من آمدم تیم دوم بودیم و سه امتیاز با تیم هشتم فاصله داشتیم. اظهارات مهابادی درباره بازی ما با چوکا تالش ناقص بود. ما 12100 درصد شانس داشتیم و اگر یکی از آنها گل می زد ، به تیم اصلی صعود می کردیم.

بیشتر بخوانید  مراجعه کنید | کیت بلانشت از نقش جواد عزتی ، کودک خردسال در فیلم "خورشید" در جشنواره فیلم ونیز تمجید کرد.

وی درباره بیانیه باشگاه بادران گفت: شاید اگر من آنجا بودم ، در آن زمان ناراحتی خود را ابراز می كردم ، اما به نظر من این نتیجه فوتبال بود. این بیانیه ای برای باشگاه است و من فقط سرمربی هستم. قطع برق واقعاً کار را برای ما سخت کرد. تیم هوادار لیاقت صعود را داشت ، اما با قطع برق مواجه شدیم. به نظر من ، نحوه برگزاری مسابقات لیگ یک خوب نیست.

سرمربی بادران گفت: بعضی حرف ها خنده دار است. فکر کردم برای یک هوادار کرمانی زدن سه گل عجیب است. پژمان نوری بازیکنی نیست که بخواهد اشتباهات خود را تکرار کند. شما باید پاسخ دهید که می آیید و عکس را به یکی از بهترین مدیران نشان می دهید و آن را با قاضی مرتبط می کنید.

وی ادامه داد: داور در منزل شخصی خود در انزلی بود. نوری همه را آزرده است. من اولین نفری بودم که در مورد شرط بندی در فوتبال صحبت کردم. همه من را می شناسند. من سر سفره خانواده بزرگ شدم. فکر می کنید اگر بادران می خواست با این نبردها به لیگ برتر بیاید ، زودتر نمی توانست این کار را انجام دهد؟

علی رمضانی مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: صعود به هواداران و تیم های فجر برای صعود به لیگ برتر. تیم هوادار شایسته ترین تیم بود. تیم ما 11 هفته در اوج بود و شایسته صعود به لیگ بود ، اما به دلایلی این اتفاق نیفتاد. ما طرفدار برابر هستیم ما چند بازیکن نداشتیم و این تیم مقابل ما بسیار خوب بود و آنها حق پیروزی داشتند.

بیشتر بخوانید  آسیای میانه در 24 ساعت گذشته

وی ادامه داد: اظهارات بادران چیز خوبی نبود. چهار هفته مانده به مسابقه نیم فصل ، هواداران به ما گفتند که رضا کرمانشاهی داور ما بود و من می خواستم بدانم چرا این اتفاق افتاده است. سپس اعتراض کردم و سه هفته متوقف شدم. در لیگ فساد وجود دارد و مدارک را نیز ارسال کردم.

علی کلانتری سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاشی شیراز نیز گفت: وقتی صحبت دیگران را شنیدم خدا را شکر کردم که تیم فجر به اشتباه حتی یک امتیاز هم نگرفته است. همه ما را می شناسند. اگر ما برای شهید سخت تلاش کنیم ، خداوند در لحظات حساس کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: کار واقعاً سخت بود و تیم های زیادی در آن شرکت داشتند. با چراغ خاموش بیرون رفتیم و من همیشه می گفتم دوست دارم از نقاط ضعف دیگران استفاده کنم. وقتی به من گفتند بیا سر کار ، خیلی سریع این کار را کردم. ما امسال با مشکل مالی روبرو نبودیم. هر بار که ما در مورد مشکل خود گزارش می دادیم ، کار ما تمام می شد.

سرمربی فجر شیراز گفت: در برخی دوره ها با 15 بازیکن بازی می کردیم. ما واقعاً لیاقت حضور در لیگ برتر را داشتیم. لیگ اول از هفته هفتم به بعد با کیفیت عالی دنبال شد. ما همچنین در مورد حضور در لیگ زیاد صحبت کردیم و امیدوارم اگر آنها از ما حمایت کنند ، سهمیه آسیا را ادامه دهیم. بازیکنان زیادی نیز به ما گفته اند که فصل آینده به این تیم بپیوندیم.

بیشتر بخوانید  قیمت بلیت‌های جام جهانی اعلام شد

“پژمان نوری” در این مصاحبه مدیرعامل بندر باشگاه ملوان انزلی گفت: من در مورد مسائل فنی صحبتی نکردم تا سرمربی بادران بیاید و جواب من را بدهد. من به دنبال نام و نشان نیستم و اگر آنها بخواهند مرا محروم کنند ، هیچ اتفاقی برای من نخواهد افتاد ، اما در فوتبال اتفاقات زیادی رخ می دهد که زیبا نیستند.

وی ادامه داد: “من باید این مسائل را مطرح کنم و از محرومیت نمی ترسم.” چگونه می توانم ثابت کنم که به طور غیر مستقیم به ما پیشنهاد داده شده است که بازی را ترک کنیم؟ می توانستم آن پول را بگیرم و نشنوم. این اتفاقات می افتد آنها حدود 300 تا 500 میلیون به ما پیشنهاد دادند. من نمی فهمم که می گویی بادران مربی باتجربه ای است. یک مربی باتجربه باید رزومه خوبی داشته باشد. چرا مربی قبلی بادران تغییر کرد؟ این مرد در هتل چه می کرد؟ او حتی بازی را ندید.

دیدگاهتان را بنویسید