مراکشی ها با همکاری نظامی با رژیم صهیونیستی مخالف هستند – اخبار غرب آسیا – اخبار بین المللی تسنیم


به گزارش گروه بین الملل آژانس تسنیمطرح اقدام ملی مراکش برای فلسطین ضمن اعلام مخالفت مردم مراکش با شرکت احتمالی ارتش مراکش در رزمایش مشترک با ارتش اسرائیل ، نسبت به گشودن درهای این کشور به روی گردشگران صهیونیست هشدار داد.

در این بیانیه آمده است: “گروه اقدام نگران سکوت رسانه های دولتی در مورد حضور ارتش مراکشی در اسرائیل و عدم توانایی در توضیح مسئله یا انکار شایعات در مورد آن است.”

این سازمان غیردولتی همچنین با همکاری دولت مراكش با اسرائیل كه موجب احساسات مذهبی ، ملی و بشردوستانه مردم مراكش شد ، به شدت مخالفت و محكوم كرد و تأكید كرد كه ارتش نظامی صهیونیستی یك ارتش تروریستی غاصب است كه مرتكب جنایات جنگی می شود. مرتکب اعمال غیرانسانی زیادی شده است.

وی در بخشی دیگر از این بیانیه به دولت مراكش هشدار داد كه درهای مراكش را به روی گردشگران صهیونیست باز نكرده و آن را خطری بزرگ و قمار برای مراكش توصیف می كند ، كه می تواند زمینه را برای تشكیل برنامه های نابودی كشور توسط اسرائیلی ها فراهم كند. هوش

رسانه های اسرائیلی چند روز قبل از فرود هواپیمای ترابری نظامی مراكشی در اسرائیل برای شركت در یك تمرین چند ملیتی مشترك در شمال (فلسطین اشغالی) گزارش دادند.

مراکش بعد از امارات ، بحرین و سودان چهارمین کشور عادی سازی روابط با اسرائیل بر اساس توافق ابراهیم است.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  خط كددایی پس از پایان دوره کار خود در هیئت امنا. ما به اندازه کافی در راه برش کشیدیم ...

دیدگاهتان را بنویسید