مراکز واکسیناسیون جمعی جدید توسط سپاه استان قزوین راه اندازی شد – اخبار قزوین – اخبار تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب قزویندر حاشیه افتتاح دومین مرکز واکسیناسیون تجمعی در قزوین ، سردار انگلیسی رستم علی رفیعی آتانی در گفتگو با خبرنگاران و رسانه ها ، با اشاره به همکاری سپاه با دانشگاه علوم پزشکی قزوین برای ایجاد دومین مرکز واکسیناسیون تجمعی برای 500 نفر در قزوین: هر روز مراکز واکسیناسیون واکسینه می شوند و در صورت تأمین دوزهای بیشتر ، این ظرفیت افزایش می یابد.

وی با اشاره به حضور بسیج از جامعه پزشکی در راه اندازی این پایگاه یکپارچه ، افزود: در واقع نیروهای سپاه با همکاری و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شهید رجایی و دانشگاه تربیت معلم و از امروز به طور کامل نابود خواهد شد “ویروس رسوا کرونا به واکسیناسیون شهروندان مینودریان ادامه خواهد داد.

سردار رفیعی آتانی همچنین به همکاری نیروهای بهداشتی و درمانی سپاه برای تسریع در واکسیناسیون در مرکز جمع آوری دیگری در قزوین اشاره کرد و ادامه داد: سپاه در استان قزوین از ظرفیت تخصصی خود یعنی استفاده می کند. بسیج پزشکی برای بسیج پزشکان و پرستاران برای مقابله با بحران تاج. و سپاه داوطلبانه خدمات خود را در مرکز واکسیناسیون یکپارچه سپاه ارائه می دهد.

سپاه قزوین 20 میلیارد تام کمک وفادار داشت

فرمانده سپاه در استان قزوین در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: “سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مبارزه با تاج تا نابودی کامل رسوایی تلاش خواهد کرد.” در همین راستا ، سپاه حضرت صاحب الامر (عج) همه اقدامات ممکن را انجام داده است اقدامات ، برای کنار آمدن با روز اول تاج. او این کار را تا کنترل کامل بحران اپیدمی تاج و تخت ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید  حكم نزديكي در روز تاسوعا و عاشورا ۱۴۰۱

سردار رفیعی آتانی راه اندازی اسکن ماسک بهداشتی بسیج را از اقدامات ارزشمند سپاه قزوین در این زمینه عنوان کرد و افزود: در همین حال سپاه صاحب الامر (عج) 8 مرحله آموزش کمک م faithfulمنانه و 20 میلیارد تومان در سال انجام داده است. این منطقه. “او ابزارهای مختلف معیشتی و بهداشتی را برای گروه های محروم و آسیب پذیر در تاج و تخت فراهم کرد.

وی ادامه داد: سپاه به طور کامل به مردم و مدافعان بهداشت خدمات ارائه می دهد و هر زمان که دانشگاه علوم پزشکی از ما کمک بخواهد ، ما با تمام توانایی های جهادی و میدانی خود برای کمک به مردم و مبارزه با بیماری ها تلاش خواهیم کرد.

این استان ظرفیت تزریق 14000 دوز واکسن در روز را دارد

مدیر مرکز مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی عمده ترین مشکل در تسریع روند واکسیناسیون را کمبود دوز واکسن عنوان کرد و گفت: در حال حاضر آماده تزریق 14000 دوز واکسن کرونا در استان قزوین هستیم اما سهمیه واکسنهای تولیدی و وارداتی بسیار کمتر از این تعداد است که کمی دشوار است.

علی فهار سلیمانی همچنین در مورد احتمال واکسیناسیون دانش آموزان قبل از شروع سال تحصیلی جدید گفت: “هیچ برنامه ای در سند ملی واکسیناسیون برای واکسیناسیون افراد زیر 18 سال وجود ندارد و از این نظر ما مشمول تصمیمات مهم سازمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی. “و تغییرات در اولویت واکسیناسیون گروههای هدف فقط در صلاحیت وزارت و ستاد ملی ضد تاجگذاری است.

وی ادامه داد: “برای جلوگیری از پخش شدن تاج ، اجتماعات و اجتماعات خانوادگی باید به حداقل برسد و جوانان در حومه شهر باید از ماسک های بهداشتی استفاده کنند. زیرا ترافیک بدون ماسک در حومه شهر بسیار افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید  (ویدئو) تماشای سوختن یک شهر از عرشه کشتی

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید