مراکز درمانی ساخت و ساز در خاش سریعتر به اتمام می رسند – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان



گفت اسماعیل حسین زهی من می گویم ج گزارشگر بیشتراعلام کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان فرنی ما باید پروژه های بهداشتی را در زمینه مراقبت های بهداشتی به پایان برسانیم.

او موانع تأمین آب در سایت را برطرف کرد «ایرانی ها»و دهستان«کاروانوی تأکید کرد و گفت: مسئولان پروژه به عنوان یک طرح طراحی شده قطعه دوم از لاین دوم محور حمل و نقل خاش – ایرانشهر و خط انتقال گاز باید طبق برنامه زمان بندی شده تکمیل شود.

نماینده مردم هاش ، میرجاوه، تفتان و قسمتهایی از نصرت آباد و رورین وی در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به حوادث جاده ای متعدد در محور مواصلاتی خاش – ایرانشهر ، همچنین لازم است که پل ساخت شده در این محور در اسرع وقت تکمیل شود.

وی ادامه داد: متأسفانه ویروس شیطانی است. ویروس کرونا در این دوره ، او بسیاری از نخبگان و مشاهیر را از ما جدا کرد که این یک خسارت اجتماعی جبران ناپذیر برای استانهای سیستان و بلوچستان است.

حسین زهی تأکید کرد: پیگیری گسترده نیازهای بهداشتی و پزشکی و از بین بردن سایه سیاه فاجعه ویروس کرونا از استان سیستان و بلوچستان توسط اعضای پارلمان ساخته شده است ، وی گفت: من به مردم توصیه می کنم دستورالعمل های بهداشتی را دنبال کنند و برای مقابله با ستاد همکاری کنند ویروس کرونا این روزها.

بیشتر بخوانید  دلیل تصمیم برکناری عزیز خادم مشخص شد

دیدگاهتان را بنویسید