مراکز خرید چابهار


سلام جدید – خدمات گردشگری: کدام شهر برای سفر بهتر از چابهار و برای خرید کدام مراکز بهتر از چابهار است؟ شهر زیبا و چهار فصل ایران، کشوری با مردمان جنوبی و مهمان نواز، چیزی است که برای آرامش خود به آن نیاز دارید. پیشنهاد دیگری برای شما داریم در مقاله مراکز خرید چابهار، لذت سفر خود را با خرید در چابهار تکمیل کنید.

خرید سوغاتی از شهری که به آن سفر کرده اید همیشه یکی از بهترین قسمت های سفر است. با خرید سوغاتی از شهری که به آن سفر کرده اید، خاطره اتفاقات آنجا را زنده خواهید کرد. اگر به شیراز سفر کردید خرید مسقطی و کیک را فراموش نکنید. اگر به اصفهان رفته باشید حتما می دانید که گز را نباید از دست داد. اما اگر به چابهار بروید چه؟ در چابهار چه و از کجا می توان خرید؟ برای یافتن پاسخ سوال خود با ما در مقاله مراکز خرید چابهار همراه باشید.

خرید در مراکز خرید چابهار

در سفر به این شهر حتما از مراکز خرید چابهار دیدن کنید. چابهار یک منطقه آزاد در مرز ایران است. به همین دلیل بسیاری از کالاها مانند پوشاک، پارچه و لوازم جانبی از طریق هند، چین و پاکستان وارد منطقه چابهار می شود. واضح است که قیمت این اجناس در منطقه مرزی به میزان قابل توجهی نسبت به سایر مراکز خرید کمتر است، پس با خرید از مراکز خرید چابهار به خودتان لطف کنید.

در مراکز خرید چابهار می توانید اجناس لوکس و مارک دار زیادی پیدا کنید. از آنجایی که منطقه آزاد چابهار در مرز قرار دارد، امکان آوردن اقلامی مانند لوازم آرایشی و بهداشتی برند شما وجود دارد. با خرید از مراکز خرید چابهار دیگر نگران اصل یا تقلبی بودن اجناس خود نخواهید بود. پس با خیالی آسوده از مراکز خرید چابهار خرید کنید و برای خود سوغاتی بخرید. در مقاله مراکز خرید چابهار شما را با چند مرکز خرید در چابهار آشنا می کنیم و در مورد هر کدام صحبت می کنیم.

بیشتر بخوانید  پخش زنده بازی فوتبال سوریه کره جنوبی امروز

مراکز خرید چابهار

مراکز خرید پوشاک چابهار:

  • بازار پردیس چابهار
  • بازار فردوس چابهار
  • مجتمع تجاری صالحیار چابهار
  • بازار صدف چابهار
  • بازار تیس چابهار
  • بازار ابریشم چابهار
  • غرفه ای در بازار چابهار
  • بازار زنانه یا بازار مادربزرگ
  • بورس تاناکورا در چابهار
  • مرکز تجارت الماس چابهار

گزینه های مرکز خرید سنتی چابهار:

  • بازار طلا و جواهر
  • بازار دایره ای در کنارک
  • بازار ماهی چابهار
  • بازار ادویه فروشان بلوک بازار چابهار

مراکز خرید لوکس چابهار:

  • بازار تیس چابهار
  • بازار فردوس چابهار
  • بازار صالحیار چابهار
  • بازار صدف چابهار

بهترین مراکز خرید پوشاک در چابهار

خرید پوشاک در مراکز خرید چابهار به دو دسته تقسیم می شود. پوشاک سنتی مانند: پارچه های محلی به ویژه دست دوزی، طلا دوزی و صنایع دستی و کالاهای معاصر مانند: کفش، کیف، مانتو، عینک و غیره. برای یافتن بهترین مکان برای خرید این اقلام باید مراکز خرید چابهار را بشناسید.

مرکز خرید پردیس چابهار

از جمله مراکز خرید چابهار که در بین گردشگران بسیار محبوب است. مرکز خرید پردیس چابهار. انواع لباس های مورد نیاز خود را در این مرکز خرید خواهید یافت. همچنین می توانید برندهای معتبر لوازم الکترونیکی و دیجیتالی را در مرکز خرید پردیس بیابید. آدرس مال پردیس چابهار : بلوار امام خمینی به سمت کنارک 10 کیلومتری خارج از شهر روبروی پارک چابهار .

مراکز خرید چابهار

بازار فردوس چابهار

می توان گفت قدیمی ترین مرکز خرید چابهار بازار فردوس چابهار است. در گذشته بسیاری از کالاهای لوکس فقط در بازار فردوس چابهار یافت می شد. بازار فردوس همچنین یک مرکز خرید مناسب برای فروش انواع پوشاک و ظروف آشپزخانه است. همچنین می توانید از بازار فردوس مواد غذایی و لوازم آرایشی لوکس تهیه کنید. آدرس فردوس مال: جنب دفتر منطقه آزاد چابهار.

بیشتر بخوانید  گل های بازی منچسترسیتی رئال مادرید دیشب ۱۴۰۱ + گل بنزما – ایران چطور

مراکز خرید چابهار

مرکز خرید صالحیار

اگر نمی خواهید از بازار فردوس خرید کنید و کالای مورد نظر خود را در آنجا پیدا نکردید، بهتر است به مرکز خرید صالحیار بروید. معروف ترین مرکز خرید در بین مراکز خرید چابهار، مجتمع تجاری سالیجار است. پیشنهاد می کنیم به طبقه دوم مجتمع صالحیار بروید و لباس را به صورت عمده خریداری کنید. همچنین در صورت تمایل به خرید دستگاه های دیجیتال طبقه اول مرکز خرید صالحیار به دستگاه های دیجیتال اختصاص دارد. در بازار سالیجار می توانید محصولات دیگری مانند: چینی، لوازم آرایشی، پتو، لوازم برقی، لوازم شکار و غیره را نیز پیدا کنید. آدرس مجتمع تجاری صالحیار : بلوار امام خمینی به سمت کنارک 10 کیلومتری شهر چابهار روبروی فردوس مال.

مراکز خرید چابهار

Oyster Mall

بالاخره به مجلل ترین مرکز خرید چابهار صدفا می رسیم. مرکز خرید چابهار دارای کالاهای لوکس و پرطرفداری است به همین دلیل این مرکز خرید هم مورد بازدید گردشگران ایرانی و هم گردشگران خارجی قرار می گیرد. در مجتمع تجاری چابهار محصولاتی از قبیل: انواع پارچه، انواع کفش و پوشاک زنانه و مردانه و همچنین اقلامی از قبیل چای و شکلات، لوازم خانگی و برقی و همچنین وسایل الکترونیکی مانند موبایل. در بازار صدف گل فروشی ها نیز وجود دارد، در مرکز خرید صدف می توانید گل های متنوعی پیدا کنید. آدرس مرکز خرید صدف: منطقه آزاد تجاری چابهار، بلوار.

مراکز خرید چابهار

امیدواریم با معرفی مراکز خرید در چابهار شما را در خرید سوغات و لوازم مورد نیاز یاری کرده باشیم.

اعلامیه مراکز خرید چابهار اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

بیشتر بخوانید  تمایل میلیچ برای توافق با استقلال -

<п>اعلامیه مراکز خرید چابهار اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید