مراقب باش؛ این یک پلیس قلابی است + عکس


به گزارش سلام نو به نقل از صدا و سیما، پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصویری از فردی با لباس پلیسی که از طریق سایت دیوار اقدام به کلاهبرداری کرده است از شهروندان پرسید که آیا این فرد برای شکایت آنها را فریب داده است. به علاوه. پرونده را به پلیس آگاهی البرز ارسال کنید.

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع چند فقره کلاهبرداری توسط فردی با لباس پلیس به صفحه دیوار، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. -بخش جعل و کلاهبرداری

وی افزود: بررسی های اولیه کارآگاهان نشان داد که متهم پس از شناسایی مقتولان خود از روی دیوار، هنگام مراجعه به محل اعلامی مالباخته، با لباس مامور پلیس، با دادن قبض های جعلی برای پرداخت اقلام مختلف از جمله طلا اقدام می کند. تلفن ها و غیره و او فرار می کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: با انجام تحقیقات گسترده و اجرای اقدامات پلیسی، سرانجام کارآگاهان موفق به شناسایی و دستگیری متهم شدند و تاکنون 19 فقره مال باخته را شناسایی کردند.

سرهنگ نادربیگی در پایان خاطرنشان کرد: با دستور دادیار شعبه شانزدهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 3 کرج، تصویر برهنه متهم منتشر می شود تا در صورت فریب شهروندان توسط این فرد، می توانند پرونده خود را با پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج – میدان طالقانی – بلوار زادروگه – ساختمان پلیس پیگیری کنند.

مراقب باش؛  این یک پلیس قلابی است + عکس

بیشتر بخوانید  سهم استان‌ها از واکسیناسیون کرونا / این استان کمترین تزریق واکسن کرونا را داشته‌اند

دیدگاهتان را بنویسید