مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مراسم معارفه مدیر جدید شعبه فارس بیمه تعاون برگزار شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طی حکمی از سوی مدیرعامل، ابراهیم خلیلی مقدم به عنوان مدیر شعب بیمه تعاون فارس منصوب شد.

خلیلی مقدم دارای مدرک کارشناسی میکروب شناسی، لیسانس مدیریت بیمه و کارشناسی ارشد مدیریت است و از سال 1389 با عضویت در شرکت بیمه ایران وارد این صنعت شده است. او همچنین در بیمه های دانا، رازی، سامان و میهن فعالیت می کرد.

وی همچنین خاطرنشان می کند که از سال 1385 در بیمه نوین مشغول به کار بوده و از لیسانس تا مدیر شعبه فارغ التحصیل شده است.

خلیلی مقدم، جذب و توسعه شبکه فروش و جذب نمایندگان جدید را از برنامه های خود عنوان می کند و قصد دارد مذاکرات شرکتی با سازمان های بزرگ استان انجام دهد.

مدیر شعبه فارس از دیگر برنامه ها تسریع در پرداخت مطالبات، آموزش کارکنان شعب و توسعه همکاری با کارگزاران و حضور در جلسات استانی و شرکت در مناقصه ها را برشمرد.

او همچنان تاکید کرد که قصد دارد مشتریان فعلی را حفظ کند و خدماتی را برای آن مشتریان توسعه دهد.

خلیلی مقدم همچنین به تفکر خود در خصوص توجه به نمایندگان اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسات ماهانه با نمایندگان و توسعه خرده فروشی و همچنین بازدید ماهانه از دفاتر نمایندگی از جمله برنامه هایی است که می خواهم در شعبه تعاونی فارس بیمه اجرا کنم.

مدیر شعبه فارس در ادامه به ضرورت تکریم مشتریان پرداخت و اظهار داشت: جلسات فصلی با مشتریان شعبه برگزار می کنم و از دیدگاه آنها بهره مند می شوم و همچنین میزان رضایت آنها را از خدمات ارائه شده می سنجیم.

بیشتر بخوانید  مجلس گزینه رئیسی را نپذیرفت، تغییر جدید در تیم اقتصادی کابینه!

وی همچنین بر فروش بیمه نامه به خانواده ها و توسعه فروش بیمه نامه درمان خانواده تاکید کرد و خدمت به خانواده را از اهداف خود عنوان کرد.

شایان ذکر است مراسم معارفه ابراهیم خلیلی مقدم با حضور ابراهیم نوروزی مدیر شعب و المان ورکایی مدیر اداری بیمه تعاون و جمعی از نمایندگان استان در شعبه فارس برگزار شد.

شایان ذکر است که شعبه تعاونی فارس بیمه 59 نماینده فعال عمر و ژنرال دارد و کیان جلاریان پیش از این مدیریت این شعبه را بر عهده داشت.

روابط عمومی بیمه تعاون

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *