مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مراسم شیرخوارگان حسینی ۱۴۰۱ مشهد – ایران چطور

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


همایش کودک 1401 دن حسینی : مراسم شیرخوارگان حسینی 1401 در روز جمعه 23 مرداد 1401 مصادف با هفتم محرم در سراسر ایران و 45 کشور جهان به صورت زنده در حال پخش است. این مراسم در تهران از ساعت 8:30 صبح از شبکه دو سیما و سایر شبکه ها پخش می شود.

مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) و مراسم شیرخوارگان حسینی امسال محرم 1401 در نظر دارد مراسم شیرخوارگان حسینی را در پنج هزار شهر ایران و 2500 شهر جهان شامل 5 قاره با حضور بانوان برگزار کند. ، مادران و نوزادان به مناسبت شش ماهه کربلا. حضرت علی اصغر (علیه السلام) آن را حفظ کند.

این مراسم در روز جمعه 23 مرداد 1401 در سراسر کشور و سایر کشورها برگزار می شود

این مراسم معنوی روز جمعه 23 مرداد 1401 هفتم محرم الحرام برگزار می شود و توزیع 5000 لباس و سربند برای شیرخوارگان همراه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی از جمله نذر خوانی و دعا از جمله این مراسم است. ویژه برنامه های این روز

پخش زنده و تاریخ مراسم شیرخوارگان حسینی 1401

همایش شیرخوارگان حسین در اولین جمعه ماه محرم 23 مرداد 1401 به همت مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در ایران و 45 کشور جهان برگزار می شود و این مراسم به صورت زنده پخش می شود. در سیما و شبکه های استانی مراسم تهران از ساعت 10 الی 11:30 در شبکه سیما 2 و در مصلی تهران برگزار می شود.

همایش شیرخوارگان حسینی در سمنان

مسئول برگزاری همایش نوزاد حسینی استان سمنان گفت: همایش شیرخوارگان حسینی در 150 نقطه در استان سمنان و همزمان در 7 هزار و 500 نقطه در ایران و 45 کشور جهان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید  نماینده سلماس نایب قهرمان بسکتبال سه نفره در منطقه پنج کشور شد

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای برگزاری این همایش بزرگ مذهبی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در حال تهیه لباس برای نوزادان شرکت کننده در همایش نوزاد در حسینه هستیم.

حسینی سمنان مسئول برگزاری همایش نوزاد گفت: این لباس ها رایگان است و در اختیار مادرانی قرار می گیرد که فرزندانشان در این همایش حضور دارند.

5000 بسته لباس نوزاد برای همایش نوزاد حسینی در سمنان آماده شد

این همایش 23 مردادماه همزمان با سراسر کشور در استان سمنان ساعت هشت صبح و در مصلی سمنان برگزار می شود.

زمان و مکان اجتماع شیرخوارگان حسینی در حسینی اعظم زنجان

ناصر نجات، مسئول اجرایی همایش شیرخوارگان حسینی زنجان از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ماه محرم 23 مرداد ماه در حسینیه اعظم این شهر خبر داد.

همایش شیرخوارگان حسینی امسال برای هجدهمین سال به یاد سرباز شش ماهه کربلا حضرت علی اصغر (ع) در استان زنجان برگزار می شود.
مسئول اجرایی همایش شیرخوارگان حسینی زنجان ضمن اشاره به بسته بندی لباس های همایش شیرخوارگان گفت: بسته بندی لباس ها با حضور شرکت کنندگان در همایش در حسینی ثارالله زنجان انجام شد.

وی با بیان اینکه امسال 10 هزار دست لباس همایش شیرخوارگان از 200 کیلوگرم پارچه دوخته شد، افزود: لباس فرم مراسم به رنگ سبز و دارای سربند یا صاحب الزمان (علیه السلام) است.
نجات افزود: این مراسم با حضور اهل بیت ولایت طهارت و طهارت و مادران به همراه نوزادان و سایر حاضرین برگزار می شود.

همایش شیرخوارگان حسینی در کرمانشاه

فرهاد دوستی دبیر مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی در استان کرمانشاه گفت: مجمع شیرخوارگان حسینی کرمانشاه روز جمعه 23 مردادماه سال جاری ساعت 8:30 صبح در گلزار شهدای کرمانشاه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید  پیش بینی رییس اتحادیه طلا از قیمت ها/ اگر برجام احیا شود، قیمت طلا و سکه چقدر می‌شود؟

هر ساله در اولین جمعه ماه محرم، کرمانشاه میزبان همایش جهانی شیرخوارگان حسینی و یادواره شهدای جوان است.

دبیر استانی مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی بیان کرد: این همایش روز جمعه 23 مردادماه سال جاری ساعت 8:30 صبح در گلزار شهدای کرمانشاه برگزار می شود.

دوستی گفت: حجت الاسلام یوسف احمدی در این همایش به ایراد سخنرانی پرداخت و حاج هاشم درویشی، حاج محمد الماسی پور و کربلایی سلمان یاوری نیز مداحان این مراسم هستند.

استان فارس

مراسم شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ماه محرم برابر با 23 مرداد ماه در حرم احمد بن موسی (ع) و سایر امامزادگان و شهرستان های استان برگزار می شود.

هزینه های ساخت این لباس ها از طریق کمک های مردمی تامین می شود و بیش از 100 بانوی خیر در بسته بندی لباس ها فعالیت می کنند.

تجمع جهانی شیرخوارگان حسینی در ۴۶ نقطه در کهگیلویه و بویراحمد

مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در نظر دارد مراسم شیرخوارگان حسینی را در 5000 شهر ایران و 2500 شهر جهان از جمله 5 قاره با حضور بانوان، مادران و نوزادان به یاد حضرت علی اصغر (ع) برگزار کند. ع) در شش ماه کربلا.

مسلم بهرامی با اشاره به اینکه این مراسم معنوی روز جمعه 23 مردادماه برگزار می شود، افزود: توزیع 5000 لباس و روسری برای نوزادان همراه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی از جمله قرائت نذورات و دعا بخشی است. از ویژه برنامه های این روز

مراسم شیرخوارگان حسینی نیز با برنامه ریزی ها و همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید  سالن ها: بدون نوبت گرفتن و دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنید

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *