مراسم تشییع جنازه همسر و فرزند مجری معروف



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز: رضا رحمت افزود: در این حادثه که ساعت 4:10 بامداد امروز در کیلومتر 65 رخ داد، خور طبس همسر 33 ساله و پسر یک و نیم ساله حامد سلطانی مجری تلویزیون و اعجوبه، در دم جان باخت.

حمد سلطانی

وی گفت: دو مجروح حامد سلطانی (34) و دختر هشت ساله اش به بیمارستان آفتاب هشت حر منتقل و برای ادامه درمان به اصفهان اعزام شدند.

مسئول پایگاه فوریت های پزشکی شهرستان هروبیابانک افزود: علت اصلی این حادثه در دست بررسی است.

این شهرستان یک متر دو خطه هم ندارد و راه های اصلی و روستایی آن دو طرفه و حادثه خیز است.

وضعیت نامناسب جاده های بین شهری شهر حورا و بیابانکا و گزارش های متعدد از تصادفات فوتی در این جاده ها باعث نگرانی مردم شده است.

موضوع راه و توجه به تردد جاده ای یکی از مهم ترین نیازهای حورا و بیجابانکا است که یکی از زیرساخت های مهم در توسعه شهر می باشد. اما وضعیت این منطقه مساعد نیست و جاده ها نیاز به تعمیرات اساسی و استاندارد دارند.

شهرستان خور و بیابانک با 12000 کیلومتر مساحت بیش از 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد. این شهرستان 20 هزار نفری در 420 کیلومتری شرق استان قرار دارد.

این شهرستان از شمال با شهرستان دامگان در استان سمنان، از جنوب با شهرستان اردکان در استان یزد، از شرق با شهرستان طبس در استان خراسان جنوبی و با روستای چوپانان همسایه است. شهر نایین در غرب.

بیشتر بخوانید  نظر عادل فردوسی‌پور در مورد لیگ برتر و مربیگری کی‌روش در عراق

پس از این اتفاق علی فروغی مدیر شبکه سه سیم در پیامی تسلیت گفت.

حمد سلطانی

پیام این است:

انا الله و انا اله راجون برادر افتخاری آقای حامد سلطانی

خبر درگذشت همسر و فرزند محترمتان در حادثه دیشب موجب تاثر و تأثر تمامی دوستان و همکاران شما در شبکه سه سیم شد. اینجانب این ضایعه خدمت را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و برای جان باختگان این حادثه غفران الهی را مسئلت دارم.


دیدگاهتان را بنویسید