مذاکرات ایرانسل در عراق برای ارتقای کیفیت خدمات در اربعین



آنچه دیگران می خوانند:

نماینده ایرانسل در سفر به عراق و دیدار با مدیران اپراتورهای آسیاسل و زین عراق، گزارش های کیفی این اپراتورها را بررسی و آخرین وضعیت ارتباطی شهرهای نجف، کربلا و مسیر پیاده بین این دو شهر مقدس را مورد بررسی قرار داد. . .

همچنین در سلسله جلساتی که در روزهای اخیر بین «کمیسیون ارتباطات و رسانه عراق» با هیئت ایرانی برگزار شد، دکتر مجید حکی معاون پست، ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در میان آنها حضور داشت. (رگولاتوری)، مهندس سهراب عاقبیات، معاون فنی مدیرکل زیرساخت های ارتباطی شرکت و نمایندگان اپراتورهای ایرانی، بر تلاش اپراتورهای عراقی برای ارائه خدمات ارتباطی با کیفیت صدا و داده و کاهش هر چه بیشتر قیمت ها تاکید شد.

همچنین در این جلسه ابتدا با ایجاد اتاق عملیات ارتباطی مشترک در روز آنلاین اربعین و همچنین اختصاص شماره تلفن رایگان برای تماس با مفقودین موافقت شد.

در این جلسه رئیس کمیسیون عراق قول مساعد داد که اپراتورهای کشور تمام تلاش خود را برای بهبود کیفیت خدمات و کاهش هزینه های رومینگ انجام خواهند داد.

همچنین مقرر شد بیش از 50 ایستگاه وای فای رایگان در مسیر زائران اربعین حسینیه توسط شرکت پست و ارتباطات عراق نصب شود.

ایرانسل اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران به مناسبت اربعین حسینی 1444 هجری شمسی خدمات ویژه ای را برای زائران ارائه کرد.

ارتقای کیفیت پوشش ارتباطی مسیرهای مرزی و مرزی که زائران از طریق آن ها تردد می کنند با نصب و راه اندازی سایت های موبایلی، ارائه اینترنت رایگان به زائران در مناطق مرزی در قالب بسته های ویژه، استقرار تیم های ویژه و حمایت از زائران با سیم کارت. و تنظیمات تلفن و مشکلات مرتبط داخل عراق و در جاده نجف به کربلا و همچنین ارائه برخی خدمات و خدمات اجتماعی به زائران در مناطق مرزی و شهر کربلا از جمله این خدمات است.

بیشتر بخوانید  آشنایی با آبشار چرات سواد کوه

همچنین بر اساس برنامه شرکت پست و ارتباطات عراق برای اتصال مسیر نجف به کربلا از طریق فیبرهای نوری، در صورت بهره برداری از این طرح تا اربعین امسال، ایرانسل این آمادگی را در قالب Wi-Fi در اختیار زائران قرار خواهد داد. اینترنت فای در محل موکب های خاص.

روابط عمومی ایرانسل


دیدگاهتان را بنویسید