مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مدیر گمرک دوگارون: در حال حاضر چشم انداز عادی سازی تجارت مشخص نیست / هماهنگی برای بازگشت کامیون های ایرانی در اسلام کالا متوقف شد – ایران اخبار اقتصادی – اخبار اقتصادی تسنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


کوگارد در حال گفتگو با یک خبرنگار اقتصادی آژانس تسنیموی در تشریح وضعیت موجود در مرز ایران و افغانستان گفت: به دلیل توسعه اخیر گمرک در اسلام کالا ، فعالیت های تجاری و تشریفات گمرکی در مرز دوهرون به حالت تعلیق درآمده است.

وی همچنین گفت: در حال حاضر رایزنی ها در مورد بازگشت ایمن کامیون های ایرانی حاضر در گمرک اسلام کالا در افغانستان در جریان است و این روند به زودی تکمیل می شود.

به گفته این مقام ، در حال حاضر نمی توان چشم انداز روشنی برای عادی سازی شرایط تجارت و انجام تشریفات گمرکی در شرایط عادی ارائه داد.

با توجه به توسعه روز گذشته گمرکات اسلامی کالا و ابونصرافراهی در افغانستان ، بازرگانان باید از ارسال کالاهای تجاری به مرزهای دوگارون و ماهیرود تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

به دلیل حوادث افغانستان در اسلام کالا ، استان هرات در نزدیکی مرز مقابل دوغارون در خراسان رضوی و بندر نصر فراهی در فراه در افغانستان در مقابل مرز ماهیرود در خراسان جنوبی ، ظهر امروز تجارت این کشور با افغانستان متوقف شد.

گمرک ایران همچنین گفت که از بازرگانان و بازرگانان خواسته شده است از ارسال کالا به مرزهای دوغارون و ماهیرود خودداری کنند.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  نادری:شب فینال تلخ ترین شب زندگی ام بود/از هواداران استقلال خداحافظی نمی کنم
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *