مدیر مرکزی: عدم اشتغال کافی و ضعف هیچ مدیری قابل قبول نیست / مدیران باید تا آخرین روز سخت کار کنند – خبر مرکزی – اخبار استانها


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب اراک، سید علی آقازاده ظهر امروز در سامانه صمد در پاسخ به مشکلات مردم استان مرکزی از طریق تماس تلفنی با اشاره به لزوم نظارت بر مشکلات مردم مسئولان استان اظهار داشت: وظیفه مهم و اساسی مسئولان و مدیران برای حل مشکلات مردم است. تعهدات مورد قبول مدیران نیست.

وی افزود: بنابراین ارتباط شخصی و تلفنی با مردم برای شمارش و شناسایی مشکلات و تلاش برای رفع این مشکلات عمومی وظیفه مدیران و ر headsسای سازمان ها و ادارات استان است که باید مدام مورد توجه قرار گیرد. “

آگازاده افزود: جلسات سیستم روابط عمومی مسائل و مشکلات مختلفی را مطرح می کند و دستورات لازم برای پیگیری و حل و فصل را صادر می کند ، بنابراین این مسائل باید تحت نظارت و پیگیری اصولی قرار گیرد.

استاندار مرکزی با اشاره به حضور صمد در استان مرکزی گفت: در جلسه امروز مشکلات 24 شهروند استان مرکزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برای رفع آنها با مدیران مربوطه تماس برقرار شد که لازم است دستورات لازم صادر و اخذ شود اقدام. برای حل آنها در اسرع وقت “.

آگازاده ادامه داد: بیشتر موارد مطرح شده در این جلسه مربوط به بیکاری و کمبود اشتغال و تقاضای تسهیلات بود و مطمئناً افزایش اشتغال توسط شرکت های خصوصی و نیمه دولتی دنبال خواهد شد و موانع و محدودیت هایی در جامعه برای معاملات وجود دارد با مسائل. “در این زمینه امکان پذیر نیست.

وی خاطرنشان کرد: دولت همیشه پیگیری پرونده های مردم را در اولویت خود قرار داده است و در بقیه اوقات تا تحویل دولت به دولت بعدی ، دولت در این استان پرونده های افراد را با حساسیت کنترل می کند.

بیشتر بخوانید  پژمان جمشیدی ازدواج کرد | افشاگری سام درخشانی از ازدواج پژمان جمشیدی با بلاگر معروف

انتهای پیام / 711 / ز

دیدگاهتان را بنویسید