مدیر عامل یک شرکت آب: ما هیچ برنامه ای برای توقف آب نداریم


 تأمین آب نداریم

MeetNews حمیدرضا جانباز ، مدیرعامل شرکت آب ، به خبرنگاران گفت: با توجه به افزایش دما که در بیشتر کشور اتفاق افتاده است ، خوشبختانه در طول برنامه ریزی مشکل خاصی گزارش نشده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر میزان تولید و مصرف در 300 شهر کشور یکسان است و مشکلی در تأمین آب آشامیدنی نداریم اما 8000 روستا در کشور وجود دارد که از طریق مخزن آب تأمین می شود. “

این پیشکسوت اظهار داشت: طی 52 سال گذشته به دلیل کاهش بارندگی خشک ترین سال را داشته ایم و مراقب هستیم که کمترین مشکل تأمین آب شهرها و روستاها را داشته باشیم.

مدیر عامل یک شرکت آب: ما هیچ برنامه ای برای توقف آب نداریم

مدیرعامل شرکت آب در کشور افزود: در چند روز گذشته وام های خوبی از خزانه دریافت کردیم که به دلیل کمبود آب در سدهای بخش اصلی کشاورزی و دامپروری در خوزستان استفاده شد. “

وی گفت: خوشبختانه با رهاسازی برنامه ریزی شده ، خروجی سد خوزستان برای تأمین آب در پاییز کافی است اما متأسفانه 702 روستای خوزستان از نظر آب مشکل دارند که امیدواریم با هماهنگی مسئولان این مشکلات برطرف شود همچنین قرار است تا پایان سال مشکل آب 500 روستا حل شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایران افزود: متاسفانه تعداد مخازن سدهای تهران نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. امیدواریم با مدیریت صحیح ، دقیق و مصرف بهینه مشترکان ، تا زمان بارندگی مشکلی نداشته باشیم.

وی در خصوص کاهش آب مشترکان پرمصرف گفت: ما برنامه ای در این زمینه نداریم اما از این نظر 70٪ مشترکان نیز بر مصرف آب نظارت دارند.

بیشتر بخوانید  رئیس موساد برای بحث درباره ایران عازم واشنگتن شد

دیدگاهتان را بنویسید