مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مدیر عامل سابق بانک ملی با شلوارک و صلیب در کانادا

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

طبق شنیده ها محمودرضا خاوری یافت شد. محمودرضا هواریمتهم فراری از ایران است که پس از دست داشتن در اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی به کانادا گریخت. کانادا نیز با آغوش باز از این متهم و اختلاسگر محمودرضا حواری استقبال کرد و مدت ها حضور محمودرضا هواری در این کشور را قبول نداشت و مدعی فرار وی به کشورهای آمریکای جنوبی بود! تصاویر جدیدی از محمود هواری در کانادا را ببینید که با شلوارک و صلیب به گردن دیده می شود.

شایعه استرداد احتمالی، قانونی یا غیرقانونی، به حدس و گمان تبدیل شده است محمودرضا خاوری (متولد 5 هورداد 1331) مدیر عامل بانک ملی ایران در دوره محمود احمدی نژاد بود. وی یکی از مجرمان شرکت در اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی است. خاوری به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به 20 سال حبس و به اتهام دریافت رشوه به 10 سال زندان محکوم شد. ایران تلاش هایی کرده است، اما هیچ کدام محقق نشده است.

محمود خاوری

خبر قتل هاوری بار دیگر در 22 ژانویه 2018 در برخی رسانه ها منتشر شد که باید منتظر تکذیب یا تایید آن باشیم. هاوری یک اختلاس بزرگ بانکی فاسد است که پس از اختلاس 3000 میلیارد تومانی از ایران گریخته و اکنون در کانادا زندگی می کند.

بیوگرافی محمودرضا خاوری

خبر قتل هاوری بار دیگر در 22 ژانویه 2018 در برخی رسانه ها منتشر شد که باید منتظر تکذیب یا تایید آن باشیم. هاوری یک اختلاس بزرگ بانکی فاسد است که پس از اختلاس 3000 میلیارد تومانی از ایران گریخته و اکنون در کانادا زندگی می کند.

خانواده محمودرضا هواری

کانادا همیشه یک پناهگاه امن برای خانواده شرقی بوده است. بچه ها خیلی زود عازم مناطق سردسیر شمال شدند تا تحصیلات خود را در دانشگاه های درجه یک کشور شروع کنند و به کسب و کار خانوادگی بپردازند.

به گزارش تالاب، این به این دلیل است که وقتی به مشخصات دانشگاهی آنها نگاه می کنید، آنها از مقطع کارشناسی تا دکترا در دانشگاه تورنتو دانشجو بوده اند. یکی شانس خود را در مهندسی امتحان کرد و دیگری در نجوم و اخترفیزیک.

محمود خاوری

اگرچه پایان غیرقابل پیش بینی بودن پدر است، اما اکنون پسران دست خود را در ساخت و ساز و املاک قاطی کرده اند. دو تن از پسران هاوری در ساخت برج ها و ساخت و سازهای انبوه مشغول هستند، در حالی که دختر خانواده به نجوم و فیزیک روی آورد.بیوگرافی محمودرضا خاوری و خانواده اش + اخبار قتل خاوری

بر اساس اطلاعات منتشر شده در همان زمان، هواری با مراجعه به کازی سراج، «قاضی پرونده»، در تاریخ 29 شهریور 1390 به عنوان رئیس بانک ملی ایران، درخواست سفر تجاری به لویدز PLC را کرده است. ماموریت شرکت در جلسه.او انگلستان را آورد.

در بیست و نهم شهریور ماه همان سال، طی حکمی به شماره 578669، مأموریت وی در خارج از کشور منعقد گردید. اما چند روز بعد هاوری وارد لابی هتلش در یکی از شهرهای بریتانیا می شود و با ارسال فکس به تاریخ فعالیت های مدیریتی خود در ایران پایان می دهد. وی در این نامه از سمت خود استعفا داد و رسماً به مقامات دولتی وقت در ایران اطلاع داد.

محمودرضا هواری یکی از اختلاس کنندگان معروف بانکی بود که بیش از 3 هزار میلیارد تومان را تبدیل به ارز کرد و از کشور خارج شد، مدیرعامل سابق بانک ملی ایران.

وی در سال 1331 در شهر خرم آباد به دنیا آمد. رشته تحصیلی وی حقوق بود که تا مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران و فارغ التحصیل شدن از دانشگاه شهید بهشتی آن را ادامه داد.

محمود خاوری

او پس از دانشگاه موفق به اخذ شهروندی کانادا شد و در آنجا خانه ای بسیار بزرگ در بریدل پت، یکی از گران ترین محله های انتاریو، کانادا خرید.

مکانی که تعداد زیادی از تاجران اروپایی در آن زندگی می کنند و به امارت ثروتمندان معروف است.


بیشتر بخوانید  نقشه کرونایی استان قزوین قرمز رنگ شد
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *