مدیریت منابع آب و کار با کاربران غیرمتعارف ؛ مهمترین هدف ساخت کمپ آبی است



ایسنا / خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: تمرکز اردوگاه آبی استان کار با کاربران غیر سنتی است و یکی از مهمترین موضوعات که بطور خاص در دستور کار قرارگاه آب قرار دارد ، منابع آب است. مدیریت. ”

محمد فرهادی ، امروز سه شنبه 30 تیرماه در چهارمین جلسه اردوگاه آبی استان با اشاره به دو تصمیمی که در این زمینه در اردوگاه تعریف شده بود ادامه داد: یکی از این تصمیمات جلوگیری از اتلاف آب است که Water و شرکت فاضلاب برای دستیابی به این برنامه وام های ویژه ای را از رده های ملی دنبال کرده است.

به گزارش ایسنا ، به نقل از روابط عمومی استاندار خراسان جنوبی ،
وی گفت: همچنین از طریق هماهنگی با فرمانداران این موضوع در کمیته های برنامه ریزی شهر مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه گروهی به ویژه در روستاهای حومه شهر از آب آشامیدنی بهداشتی برای آبیاری مزارع ، باغها و مجتمع های دامی خود استفاده می کنند ، این روش برداشت نیز فعالیت روزانه است.

وی با اشاره به اینکه برخی از دلالان آب را از پشت کنتور می گیرند ، گفت: این افراد قانون شکنی و شبکه را تحت فشار قرار می دهند مشکلاتی را برای مردم ایجاد می کنند که باید جدی گرفته شود.

فرهادی ادامه داد: شرکت آب در اولین گام موظف است همه را از عواقب این کار و همچنین اقدامات قانونی که انجام می دهد مطلع کند و در صورت ادامه این تخلفات با متخلفان برخورد جدی کند.

بیشتر بخوانید  تاج در جهان / تعداد بیماران بیش از 189 میلیون نفر است + جدول شیفت - اخبار پزشکی - اخبار اجتماعی تسنیم

وی گفت: اگر سطح دانش و آگاهی مردم در مورد عواقب خروج غیرقانونی افزایش یابد ، ضمن اینكه از انجام هر كسی جلوگیری می شود ، در معرفی متخلفان نیز مشاركت می كنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی سپس از مدیرعامل شرکت آب استان خواست تا اطلاعات جامع و کاملی در مورد اقدامات انجام شده برای رفع انحراف غیرقانونی و برخورد با متخلفان و همچنین تأثیر حذف این انحرافات در شبکه های توزیع آب ارائه دهد.

وی با اشاره به شرایط ویژه عشایر در بحران کمبود آب امسال افزود: بحث تأمین آب آشامیدنی مردم بیش از هر چیز است و در این راستا ضمن اینکه باید از توان همه دستگاه ها استفاده شود باید جایگزینی در نظر گرفته شود. برای هر مخزن آب متحرک. “در صورت بروز مشکل برای اتومبیل یا راننده ، نباید در تأمین آب مناطق مورد نظر قطع شود.

فرهادی با تشکر از اقدامات شرکت آب استان در زمینه تأمین آب پایدار ، گفت: علی رغم مشکلات زیادی که در تأمین منابع آب و مالی وجود دارد ، اقدامات شرکت آب استان قابل تحسین است. “

وی افزود: با توجه به تأثیر شاخص ها بر وام ، شاخص های رضایتمندی باید بازنگری شود ، بنابراین تیمی متشکل از کارشناسان مسئول دستگاه های مسئول باید این موضوع را کنترل کنند ، به ویژه برای رفع نواقصی که در حال حاضر توزیع وام وجود دارد. “

معاون استاندار خراسان جنوبی وضعیت استان را به دلیل کمبود منابع آب بحرانی خواند و گفت: با توجه به اینکه همه وام های بحران به وزارتخانه ها پرداخت می شود و هیچ ریالی از این محل به استان ارائه نمی شود ، دستگاه ها باید از این محل استفاده کنند این وام ها ، به ویژه در زمینه ملی. “پيگيري كردن.

بیشتر بخوانید  کارگران امسال چقدر عیدی می‌گیرند ؟

وی افزود: اگر به فکر آبرسانی به روستاها و مناطق عشایری نباشیم ، بدون شک با خالی از سکنه مناطق و مهاجرت مردم به حومه شهرها روبرو خواهیم شد.

فرهادی به موضوع ساخت وساز در خارج از روستاها اشاره کرد و گفت: باید در همان ابتدا با استفاده از ظرفیت اهالی روستا جلوی این تخلفات گرفته شود.

بخشی از این جلسه که با حضور مدیران دستگاه های متولی و مدیران (در قالب یک کنفرانس ویدیویی) برگزار شد ، به طرح مواردی که مردم به کمپ آبی منتقل کرده بودند اختصاص داشت. حل مسئله در روستای حسن آباد برای دو هفته دیگر ، در روستاهای گلفریز و ایلاکی طی چند روز آینده و در شارمسرایان تا پایان سال از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید