مدیرکل مجازات ها: خروج مرغ از استان همدان ممنوع است



داریوش جوداکی روز سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با ایرنا اظهار داشت: علی رغم ممنوعیت پرورش مرغ زنده و ذبح ، شاهد افزایش تعداد مرغ از استان هستیم.

وی گفت: همچنین به دلیل اختلال در تهیه گوشت مرغ ، قطع آن تا اطلاع ثانوی در کشتارگاه ممنوع است اما برخی از رستوران ها مجوز قطع گوشت مرغ را دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: وی مرغ را از جهاد کشاورزی تهیه و در صنعت ، معدن و تجارت توزیع كرده و در نهاد شبه قضایی مجازات با متخلفان برخورد می كند.

یوداکی افزود: براساس این گزارش و اعلام جهاد کشاورزی ، این استان طی چند روز آینده همچنان با كمبود گوشت مرغ و مشكل در عرضه آن روبرو است ، در حالی كه متعهد شده است اتحادیه مرغداران مرغ را تحویل دهد مرغ لازم از استان “

وی گفت: به دلیل کمبود مرغ ، شاهد افزایش موارد تخلف از جمله توزیع آفلاین و گرانی هستیم که برای متخلفان تشکیل شده و سهمیه برخی توزیع کنندگان نیز کاهش یافته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: مرغ زنده باید با قیمت هر کیلو 17 هزار و 100 تن در اختیار کشتارگاه قرار بگیرد و در نهایت با قیمت 24 هزار و 900 تن به دست مصرف کننده برسد اما اکنون شاهد عرضه 35 هزار تن هستیم برای کیلوگرم Са.

جودکی گفت: پس از شعله ور شدن بازار مرغ و تلاش بیشتر برای تأمین مرغ گرم ، جلسات شبانه با مسئولان استانی در صنعت ، معدن و تجارت همدان در جریان است و تصمیمات لازم برای تهیه و کشتار مرغ در حال اتخاذ است.

بیشتر بخوانید  عادت های اشتباهی که عمر گوشی هوشمند شما را کوتاه می کند

روزانه 60 تا 70 تن گوشت مرغ در شهر همدان توزیع می شود.

دیدگاهتان را بنویسید