محمدرضا فهمی در مراسم معارفه که با حضور اعضای هیات مدیره گروه تامین مالی گردشگری و بانک جهانگردی و جمعی از مدیران گروه و بانک برگزار شد، گفت: زندگی روزمره بدون نیاز پیدا نمی شود. برای خدمات بانکی
وی افزود: توسعه خدمات دیجیتال در دو دهه اخیر باعث شده تا مردم هر روز کار را آسان کنند و نهادهای پولی و مالی از این خدمات جدا نیستند. زمان بانکداری سنتی سپری شده است، بنابراین با توجه به اینکه در سال گذشته گامی در جهت توسعه خدمات الکترونیک برداشته ایم، با مختصات جدید و ارائه هر چه بیشتر خدمات جدید بر اساس نیاز مشتریان، این خدمات را ادامه و توسعه می دهیم.
فهمی ادامه داد: هر چه خدمات مبتنی بر سیستم های آفلاین به ویژه بانک را انتقال دهیم، در کنار ارائه خدمات به بازرگانان و ارائه خدمات ارزی و بین المللی، توسعه سرمایه گذاری در حوزه های تولید، مشارکت در کلان ملی، مسیر را کوتاه کرده ایم. یکی از اهداف مهمی است که اهداف و برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت را دنبال خواهیم کرد.
وی با تاکید بر اینکه توسعه خدمات بانکی با نگاهی همه جانبه در تمامی حوزه های فنی، مطالعاتی و عملیاتی مورد توجه قرار می گیرد، تاکید کرد: با تسهیل شرایط خدماتی مانند صدور ضمانت نامه، اعتبار اسنادی و توسعه تسهیلات خرد، سهم آن افزایش می یابد. شبکه بانکی
فهمی گفت: اگر بخواهیم بانکی را ارزانتر اداره کنیم باید در یک سری شاخص ها از جمله کاهش قیمت تمام شده پول، ارتقای کفایت سرمایه، افزایش منابع ارزان قیمت و کاهش منابع بین بانکی در نقطه مطلوب باشیم.
وی افزود: در کنار ارائه خدمات جدید، در پیشزمینه قرار دادن اصول جدید بانکداری و اجرای روشهای سرمایهگذاری جدیدتر که بازدهی بالاتری دارند، از جمله سرمایهگذاریهای مختلف در بازار سرمایه، بسیار مطلوب خواهد بود.
فهمی ادامه داد: از آنجایی که گروه تامین مالی گردشگری به عنوان یک گروه رو به رشد که شامل حوزه های مختلف تولیدی، صنعتی، سرمایه گذاری و کارآفرینی است، دارای شرکت ها و پروژه های بزرگ و معروف در سطح ملی و منطقه ای است که با حمایت بانکی مناسب و خدمات معقول می تواند با سرعت خوبی انجام شود.
وی گفت: بانک گردشگری در دهه دوم فعالیت خود اکنون به سطحی از بلوغ و کارایی رسیده است که می تواند توسعه نیروی انسانی و منابع انسانی را بیش از پیش در دستور کار قرار دهد.
معاون بانک گردشگری اعلام کرد؛
رشد چشمگیر منابع بانک گردشگری / افزایش تعداد مشتریان به حدود یک میلیون نفر
یکی از اعضای هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بانک گردشگری گفت: دارایی های این بانک نسبت به دو سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و هم اکنون به 680 هزار میلیارد ریال رسیده است.
حسین رحمتی در مراسم معارفه محمدرضا فهمی، مدیرکل جدید بانک گردشگری، گفت: با تلاش و همکاری همه مدیران و کارکنان این بانک، تعداد مشتریان این بانک در حال حاضر به حدود یک میلیون نفر رسیده است. 70 درصد مشتریان فعال هستند.”
وی افزود: امروز بانک گردشگری دیگر به عنوان بانکی برای جذب منابع شناخته نمی شود، بلکه این بانک تاثیر خود را در فعالیت های اقتصادی کشور نشان داده است.
رحمتی گفت: امروز بانک گردشگری با وجود جوان بودن، با همت همه همکاران و خرد جمعی در شبکه بانکی کشور به رقابت پرداخته و با فرهنگ سازی کار و تلاش و دوری از مقررات اداری غیرضروری (بوروکراسی) به موفقیت های بزرگی دست یافته است. و توسعه خدمات جدید. ” به دست آمد.
وی گفت: دو سال پیش بانک گردشگری در استفاده از فناوری های نوین گام های بلندی برداشت و امروز شعبه مجازی بانک (توبانک) در ارائه خدمات حضوری به خوبی عمل می کند و به زودی خدمات جدیدی ارائه خواهد شد. به آن از 6 ژوئیه. “این اضافه خواهد شد.
رئیس هیئت مدیره بانک گردشگری:
ایجاد انواع مزایا و جذب مشتریان جدید باید در دستور کار قرار گیرد
رئیس هیئت مدیره بانک گردشگری همچنین در مراسم معارفه مدیرعامل جدید این بانک گفت: تهیه طرح های جدید به منظور جذب مشتریان جدید، ایجاد مزیت ها و افتخارات مختلف مشتریان باید در دستور کار قرار گیرد. مدیر عامل. بانک.
محمد بیگدلی افزود: مدیرعامل جدید بانک از مدیران شناخته شده بانکی است و از تجربه و تخصص لازم هم در حوزه بانکی و هم در حوزه سرمایه گذاری برخوردار است.
وی ادامه داد: ایجاد تعامل بین بانک و ذینفع یک ضرورت است و تجربه و تخصص یکی از ویژگی های مهم مدیرعامل جدید است که می تواند به موفقیت در این حوزه کمک کند.
بیگدلی گفت: در شرایط اقتصادی امروز ایجاد رقابت بین بانک گردشگری و سایر بانک ها مزیت های ویژه ای را می طلبد و با توجه به شهرت و چابکی بانک گردشگری می توان این امر را سریعتر محقق کرد.
نایب رئیس گروه تامین مالی گردشگری؛
بانک گردشگری به بخش های مختلف اقتصادی کشور کمک کرده است
معاون گروه مالی گردشگری نیز در مراسم معارفه مدیرکل جدید بانک گردشگری گفت: بانک گردشگری در بخش های مختلف اقتصادی کشور از جمله معدن و هتلداری تاثیرگذار بوده و کمک های قابل توجهی به این بانک کرده است. این بخش ها “
سید بهاءالدین حسینی هاشمی افزود: همچنین با رفع محدودیت های مربوط به افزایش گردشگران در کشور، این بانک می تواند در تقویت هر بخشی از صنعت گردشگری کارآمدتر باشد.
وی گفت: مدیرعامل جدید بانک (محمدرضا فهمی) دارای تجربه و تخصص در حوزه سرمایه گذاری و بانکداری است.
حسینی هاشمی تصریح کرد: مردم اقتدار بانک را در شعبه می بینند و از این رو بانک گردشگری باید شهرت و چابکی خود را نسبت به این مهم حفظ کند.
روابط عمومی بانک گردشگری