مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مدیران فارس باید پاسخگوی مردم باشند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، دکتر محمدهادی ایمانیه در دیدار با مردم در مسجد وکیل شیراز، با تاکید بر تشریفاتی نبودن میز خدمت، گفت: باید میز خدمت واقعی ایجاد شود و خدمت استانداری الگوی خدمت باشد.

وی با ابراز خرسندی از اینکه استانداران استان می توانند گرهی از مشکلات مردم بگشایند گفت: این دیدارهای مردمی همچنان ادامه دارد و استانداران استان ماهی یک بار در دفاتر خود جلسات تخصصی برگزار می کنند.

وی با بیان اینکه این جلسات عمدتاً به مشکلات افراد قابل حل در چند سازمان اشاره دارد، گفت: اگر با یک دستگاه مشکل حل می شود باید با تماس تلفنی با دستگاه و در جلسات عمومی با مدیران رفع شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس عمده مشکلات مطرح شده در این جلسه را مربوط به شهرداری، تصفیه، آب و کمبود امکانات تولیدی، احداث جاده و بزرگراه برای مجتمع های میانی و مسائل شخصی شهروندان عنوان کرد و افزود: در این جلسه مشکلاتی از قبیل شهرداری، آب و آب و کمبود آن وجود دارد. مسائل اداری باید در فرآیند آنها باشد حل می شود.

دکتر ایمانیژه با بیان اینکه با همت شورای شهر و شهرداری 50 محله به محله مسجد محور تبدیل می شود و در مساجد به عبادت و تجارت دیگران می پردازند، تصریح کرد: امروز بیش از 50 نفر به این محل مراجعه کردند. مسجد برای رفع مشکلاتشان

بیشتر بخوانید  فیلم / کارنامه عجیب پانته آ بهرام درباره استقلال


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *