مدیران استان قزوین حامیان ، حامیان و رهبران تولیدکنندگان هستند



هدایت الله جمالی پور روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: ما تا آخرین روز خدمت در استان با تولیدکنندگان هستیم و مشکلات آنها را درک می کنیم و برای حل آنها تلاش می کنیم.

وی با اشاره به شعار تولید ، حمایت و خلع ید ، افزود: هر کجا فکر می کنیم دستورالعمل ها و مقررات دولتی تولیدکنندگان را نگران کند ، با آنها برخورد خواهیم کرد و برای رسیدگی به آنها به تهران و مقامات بالاتر مراجعه خواهیم کرد.

استاندار قزوین گفت: از تمام ظرفیت و پتانسیل موجود در استان برای حمایت از تولید استفاده شده و ما از تولیدکنندگان حمایت ، پشتیبانی و راهنمایی می کنیم و حتی گاهی اوقات برای حل مشکلات واحدهای تولیدی به بانک مرکزی مراجعه می کنیم و به عنوان خادم خدمت می کنیم. “ما فعالان اقتصادی و صنعتی استان هستیم.

وی افزود: امیدواریم دولت جدید با حمایت مجلس شورای اسلامی اقدامی جدی در روابط صنعتی و اقتصادی كشور به نفع تولیدكنندگان در نظر بگیرد كه این امر مستلزم اصلاح ساختارهای اقتصادی دولت است كه مانع اجرای قانون “

جمالی پور افزود: کار مجلس شورای اسلامی این است که زمینه سازی کند و چالش ها ، مشکلات و مسائل را بررسی کند و از طریق تصویب قوانین جدید برای رفع آنها اقدام کند.

استاندار قزوین افزود: امروز در حوزه های اقتصادی و صنعتی با ساختارهایی روبرو هستیم که نمی توانیم با آنها به افق ها و آرمان های مطلوب برسیم.

وی افزود: دولت نباید صنعتگر شود ، زیرا در این صورت اقتصاد را از بین می برد و برای صرفه جویی در منابع خود مداخلات غیرمنطقی انجام می دهد که به بخش خصوصی آسیب می رساند.

بیشتر بخوانید  اولین جلسه تمرین علیرضا جهانبخش در فاینورد

جمالی پور گفت: این موضوعات تحت بحث ساختاری دولت است و باید با ریل گذاری مجلس شورای اسلامی حل شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر دولت جدید می خواهد موفق شود باید اصلاح و ساختار خود را اصلاح کند تا بتواند برای حل مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی گام بردارد و شعار سال را تحقق بخشد.

استاندار قزوین افزود: دولت نه صنعتگر است ، نه شهرنشین و نه تولید کننده ، بلکه یک حامی ، حامی و سیاستمدار است و فقط برای انجام وظایف خود باید در این زمینه فعالیت کند.

وی گفت: از طرف دیگر باید تکلیف ما با دنیا مشخص شود ، زیرا امروز ارز مبادلات جهانی را تعیین می کند و ما نیز باید به این موضوع توجه جدی داشته باشیم.

این مقام مسئول افزود: جهت گیری وزارت امور خارجه باید این باشد که روابط اقتصادی بر روابط سیاسی اولویت داشته باشد ، زیرا روابط اقتصادی روابط سیاسی را فراهم می کند و اگر اقتصاد در یک جامعه در نظر گرفته شود ، روابط دیگری برقرار می شود.

استان قزوین با چهار هزار واحد تولیدی و حدود 20 شهر و مناطق صنعتی به عنوان یکی از مراکز صنعتی کشور شناخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید