مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مددی: چالش من و مجیدی مربوط به مشکلات مالی است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش ایرنا ، احمد مددی امشب در مصاحبه ای اظهار داشت: ما با سرمربی و کادرفنی استقلال صحبت کردیم ، نگرانی ها ابراز شد ، مذاکرات جامع انجام شد و از فردا بازیکنانی که بلاتکلیفی دارند برای حل مشکلات در باشگاه استقلال حاضر می شوند مشکل. از نزدیک. “مشکلات آنها اقدامات لازم را انجام می دهند.

وی افزود: پس از برنده شدن در مناقصه اسپانسر باشگاه استقلال ، شرکت برنده مناقصه پرداخت پول را آغاز کرد و با کمک آنها در شرایط بد اقتصادی به استقلال کمک کردند. ما بدهی های زیادی پرداخت کردیم و موفق شدیم مجوز حرفه ای بگیریم. اگر می خواهم محاسبه کنم ، باید بگویم که ما حدود 50 میلیارد تن پرداخت کرده ایم.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: شیخ دیابات به ایران نیامده و پولش را می خواست ، ما حدود 315 هزار دلار به او دادیم ، 125 هزار دلار به اضافه 25 هزار فرانك سوئیس را به حساب وینفرد شفر ، بدهی استقلال به باشگاه پاختاكور برای پلاتی واریز كردیم. سرور جباروف. بدهی های فصل گذشته وجود داشت. اینها مقادیر کمی نبودند و وقتی آنها را پرداخت کردیم ، فقط به خط مقدم رسیدیم و به استقبال لیگ جدید رفتیم.

مددی: چالش من و مجیدی مربوط به مشکلات مالی است

مددی افزود: در فصل جدید من با قراردادهایی روبرو شدم که متأسفانه نجومی و غیر متعارف بود ، تقصیری از بازیکن نیست ، بازیکن قرارداد را امضا می کند و باشگاه موظف به پرداخت آنها است ، مدیرانی که این قراردادها را امضا می کنند باید تحت این بار قرارداد از بین می رود و سوال من از مدیر وقت استقلال این است که چگونه این قراردادها منعقد شده و باشگاه را در چالش جدی قرار داده است.

بیشتر بخوانید  کسوف اخیر در کمیسیون اصل 90 با حضور وزیر نیرو بررسی شد

وی اعلام کرد: من بیش از 42 میلیارد تن بابت قراردادهای امسال پرداخت کردم و شاید جالب باشد که بدانید قراردادهای فصل گذشته (قراردادهای داخلی) از فصل 98-99 28 میلیارد بود ، تاکنون 50 تا 75 درصد از قراردادها را پرداخت کرده ایم. و شاید برخی. آنها همچنین از افراد بیشتری دریافت کردند. پرداخت متوسط ​​65٪ است و طی چند روز آینده پرداخت بازیکنان و کادرفنی را خواهیم داشت.

مدیرعامل استقلال گفت: “باید صادقانه بگویم که روزی که مدیریت باشگاه استقلال را به دست گرفتم انتظار این بدهی های سنگین و شرایط سخت را نداشتم. هر روز اتفاق و تنش جدیدی را در استقلال تجربه می کردم. مجمع مشورتی هر گونه كمك برای باشگاه ها را تصویب كرد. “او گفت كه برعكس این مسئله سخت است و س myال من این است كه چرا باشگاه هایی مانند استقلال و پرسپولیس نباید از كمك های دولتی بهره مند شوند.

مددی گفت: دامنه وظایف او مشخص است ، برخی رفتارهای ناعادلانه آنها را دلسرد کرده و می توانم به راحتی بگویم که تاکنون آنها در امور باشگاه دخالت نکرده اند ، پنج بار نقل و انتقالات باشگاه استقلال بسته شده است ، کمک این کارگزار ما آن را باز کردیم و اکنون پنجره باشگاه بسته شده است ، اما با پرداخت هزینه ای کم باز خواهد شد.

مددی: چالش من و مجیدی مربوط به مشکلات مالی است

وی افزود: واقعیت این است که کادر فنی استقلال چالش هایی دارد ، بیشتر این چالش ها مربوط به مشکلات مالی است ، کادرفنی نیز تحت فشار بازیکنان قرار دارد. من اعلام می کنم که گردن ما هنگام پرداخت درخواست نازک تر از موهای ما است اجازه دهید من می گویم از آنجا که مدیر قبلی قرارداد را امضا کرده است ، من آنها را پرداخت نخواهم کرد ، من این مطالبات را پرداخت می کنم ، برخی از افراد نزدیک به این باشگاه شیطانی برای برهم زدن جو دارند ، آنها پول خود را در جای دیگر خرج می کنند به جای کمک به ایجاد حاشیه ، اگر شما مستقل هستند ، بیایید کمک کنیم ، نه مستقیم در پشت صحنه ، برای ایجاد حاشیه و صرف هزینه های خود در فضای مجازی.

بیشتر بخوانید  من جمعه ملاما دارم: روی آوردن به دشمنان با بدحجابی یک نگرانی جدی است

مدیرعامل استقلال گفت: “وقتی ما در دربی پیروز شدیم ، من خوشحال شدم. تبریک به فرهاد مجیدی و مدیر استقلال از طریق واتس اپ و برخی از افراد نزدیک به این باشگاه شیطنت کردند. من چندین بار به اردو آمدم و می خواستم با دستانم بروم. کامل. اگر روزی به تمرین استقلال رفتم.

مددی در پایان گفت: “فرهاد مجیدی به من اولتیماتوم نداد. لیست بازیکنان و بازیکنان لیست مجیدی به من اعلام شد و فردا با هماهنگی رئیس هیئت مدیره قرارداد بازیکنان را تمدید می کنیم و ما از این بابت نگران نیستیم “. ما جلسات زیادی را با بازیکنان برگزار خواهیم کرد تا به نتیجه خوبی برسیم. شما می دانید که در هیچ کجا مربی نمی تواند به مدیرعامل اولتیماتوم دهد و این در استقلال اتفاق نیفتاد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *