مددجویان کمیته مددکاری چقدر عیدی می گیرند؟



به گزارش سلام نو به نقل از مهرا، سید مرتضی بختیاری در حاشیه رونمایی از طرح ملی جامع تامین اجتماعی اقشار آسیب پذیر و اقشار کم درآمد صندوق تامین اجتماعی کشاورزان، دهقانان و عشایر در جمع خبرنگاران گفت: این یک طرح است. اتفاق بسیار خوبی که باید رفع شود «محرومیت باید توسط دولت مردان انجام شود.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای اجرای طرح ملی بیمه جامع اجتماعی افراد در معرض خطر و در معرض خطر گفت: به ازای هر میلیون و 250 هزار نفر از افراد تحت پوشش این طرح، 800 هزار نفر از مددجویان تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

بختیاری همچنین درباره سخنان اخیر آیت الله رئیسی رئیس جمهور درباره فقر گفت: متأسفانه از سخنان رئیس جمهور سوء تفاهم شده است. زیرا رئیسی تاکید کرد که باید برای ریشه کنی فقر تا پایان سال برنامه ریزی شود.

وی گفت: ما در کمیته امداد اطلاعات و شاخص های خود را برای رفع فقر مطلق آماده و نهایی کرده ایم.

رئیس کمیته مددکاری در خصوص پرداخت عیدی به مددجویان و میزان آن گفت: رایزنی هایی در این زمینه انجام شد و درخواست خود را دادیم. امیدواریم با توجه به شرایط تورمی، عیدی پایان سال برای مددجویان دو موسسه مددکاری اجتماعی و کمیته مددکاری در نظر گرفته شود و پیشنهاد پرداخت مستمری ماهانه به عنوان عیدی برای مددجویان را داریم.

بیشتر بخوانید  256 رتبه زیر 3000 میانگین نمره زیر 12 داشتند!

دیدگاهتان را بنویسید