مداومت و آزار و اذیت مثال زدنی شهید دانش در مطالعه قرآن – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر حامد Satani با اشاره به کمیته اطلاع رسانی جشنواره هنر قرآنی دانش ، با اشاره به سابقه 15 ساله دوستی با شهید دانش گفت: این شهید به پشتکار ، تمرین و اشتیاق به یادگیری شهرت داشت و اینها دلایل موفقیت وی در مطالعه قرآن. “

این قاری برجسته از استان یزد یادآور شد: شهید عاشق دانش بشری آراسته به اخلاق قرآنی و مظلوم واقع شد و در پایان به شهادت رسید.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار در جشنواره هنر قرآن شاهد زمینه هدایت و فن بیان هستیم ، اظهار داشت: با برنامه های مختلف شبکه قرآن همکاری می کنم و میزبان برنامه های شبکه قرآن در ارتباط زنده هستم و برنامه های دیگر برای قرآن.

سلطانی تخصص ، مهارت ، تمرکز و دقت بالا را از دشواری های انجام کار برشمرد و افزود: البته استرس بالای کار نیز یکی از مشکلات است اما به طور کلی برای عملکرد خوب باید عالی و عالی باشد.

کری راید برجسته در بخش دیگری از سخنان خود در مورد ویژگی های عملکرد استاندارد گفت: مدیریت برنامه ، ارتباط قسمت های مختلف مجری ، پرهیز از کلماتی که هیچ ارتباطی با موضوع برنامه ندارد ، صحبت آرام و گزینشی و حفظ احترام عمومی ، از جمله ویژگی های عملکرد استاندارد.

سلطانی همچنین از رهبران موفق استان و کشور یادآور شد: من حسین دورستکار در استان و سید وحید مرتضوی رهبر شبکه قرآن ، فرزاد جمشیدی و رضا رشیدپور را به عنوان بهترین و موفق ترین رهبران ایران می دانم.

بیشتر بخوانید  رقابت سخت کتایون ریاحی با خواهرش برای خوشگلی! | زلیخای ایران باز هم جذاب تر از همیشه! + عکس

وی با اشاره به اینکه استکبار ، غرور ، خودخواهی و حرف زدن بیش از حد از آفات هنرهای نمایشی است ، گفت: دانشجویانی که به اجرا علاقه مند هستند ابتدا باید این نکات را در نظر بگیرند و در دوره های مقدماتی گفتار و هنر در این زمینه موفق شوند. در بیان و خود را از زمین تقویت کرده و سپس به تدریج با فن بیان ، فن بیان و مهارتهای ارتباط کلامی ، که البته در سایه یادگیری ، تمرین و پشتکار است ، تقویت کنید.

این مداح اهل بیت (ع) راز موفقیت خود در روی آوردن به قرآن و معصوم را بررسی کرد و گفت: به فرموده حضرت حافظ ، هرچه دارم حکومت قرآن است و به شاگردان عزیز توصیه می کنم به طور مداوم به این دو اعتماد الهی پایبند باشید و متوسل شوید

سلطانی شیرین ترین خاطره خود را سپری می کند مقام معظم رهبری وی افزود: من در مسابقات کشوری نماز بالاترین رتبه را کسب کردم و سپس به عنوان پیشوای نماز به رهبر معظم انقلاب رسیدم که هنوز شیرینی آنها را احساس می کنم.

به گفته مهار ، اولین جشنواره دانش هنر قرآن توسط اداره کل قرآن ، عترت و نماز آموزش و پرورش استان و با مشارکت سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید