مدافع حرم که آرزوی عبادت حضرت زینب (سلام مردم) را داشت / داستان آرامگاه خالی قلعه حمود


آژانس فارس _ گروه حماسه و مقاومت: طبق سنت ، در میان برخی از رزمندگان بروجرد ، 10 کودک از مسجد جامع حمود در سال 1982 با یکدیگر قراردادی امضا کردند که همیشه در خدمت اسلام باشند. در این زمان؛ عراق توسط آمریکا اشغال شد و رئیس جمهور وقت ایالات متحده ایران را تهدید کرده بود. در ایران نیز کمین فرهنگی بود. این 10 نفر با آمادگی ذهنی ، اخلاقی و جسمی لازم برای عملیات شهادت در هر جای جهان اسلام اسکان داده شدند. آماده.


در سمت راست ، سید اصغر در کوههای اطراف قلعه حمود

پس از این میثاق ، سیدعبدالرسول؛ یکی از رزمندگان دفاع مقدس ساکن روستا دوره های محافظت از گفتار و رفتار را برای کودکان مسجد ولی عصر (عج) برگزار کرد تا خبر این میثاق در روستا منتشر نشود. این گروه 10 نفره خود را برای بهبود خود جسم و روح انجام دادند. گاهي پس از فوتبال و كوهنوردي به زيارت مزار شش شهيد دفاع مقدس كلا حمود مي رفتند.

در مقبره خالی کلیات حمود کاوش کنید

در همین حال ، یک مقبره خالی در کنار مزار شهدا و بین مزار شهید خلیفه چارگند (پسر عموی سید باخمان) و مزار شهید سید حسین داروارنژاد آنجا بود ، آن 10 نفر طبق عهد و پیمان خود در این مقبره خالی ، یادبودی به یاد شهدا نه جهان اسلام با شعار “النَّ الحَسَنَ مِصباحُ الهُدى وَسَفِينَةُ النَّاجة” تنظیم شد. سیدبهمن بود. البته ، این در مورد برخی از افراد که قبور خالی را در آینده دارند ، مورد بحث قرار گرفته است ، اما سیدبهمن اخرین حرف را و گفت: چه کسی قبل از این گروه شهید شد ، این قبر از اوست ، اما سیدبهمن او نمی دانست اولین شهید این گروه 10 نفره خودش خواهد بود.


شهید فاطمی‌تبار؛ یک مرد متوسط ​​در کوههای اطراف قلعه حمود

سرنوشت سیزدهمین فرزند سید حسن گلی

مادرش قبل از تولد در روز اول یا چند ماه پس از تولد چند پسر از دست داد ، او پنج دختر دیگر دارد اما پسری ندارد ، پس از 15 سال زندگی مشترک ، پدرش دوباره ازدواج کرد. نتیجه این ازدواج 6 پسر و 2 دختر بود ، تا اینکه سیزدهمین فرزند سید حسن گلی در 22 بهمن 1343 در درمانگاه بهبهان باخمان متولد شد و سید بیگم جان از خدا خواست که به نوزادش عمر طولانی بدهد و این پسر ، بمان ، دعایی که آمین مرغ به روش دیگری آمین آن را گفته است. وقتی پدرش برای شناسنامه بگیرید او به اداره ثبت احوال مراجعه کرد ، ثبت کننده موافقت نکرد که نام نوزاد را باخمان بگذارد ، بنابراین سید حسن قلی او را سید اصغر صدا کرد.

بیشتر بخوانید  تشنج در عراق | ایرانی ها فعلا به بغداد و کاظمین سفر نکنند


اصفهان ، سیوس پل ، محرم

اشتیاق به عبادت حضرت زینب (سلام الله علیها) در قلب او باقی مانده است

هنگامی که هواپیما در 16 نوامبر 1994 در فرودگاه نشست ، نیروها فکر کردند که آنها در دمشق هستند و وارد ترمینال شدند ، اما تابلو در جای دیگری خوانده شد که فرزندان بهبهان محیط بانان روسی را با تجهیزات نظامی خود دیدند و بسیار تعجب کردند. در آن زمان مدافعان حرم به دلیل شرایط موجود در فرودگاه دمشق مجبور به اعزام به لاذقیه شدند ، در حالی که قبل از مدافعان حرم به مدت دو یا سه روز مهمان حضرت زینب (س) و رقیه (س) بودند. و سپس آنها را به مناطق نظامی فرستادند. سیداصغر با فهمیدن اینکه دیگر به دمشق نمی رود ، آهی کشید و گفت: دلم برای عبادت حضرت زینب (سلام مردم) تنگ شده است.


سید اصغر در حوزه علمیه

او دوباره از حسرت خود گفت. عصر نهم ، هنگامی که او را اعزام کردند ، همه جا تاریک بود ، نوبت به انتشار او رسید ، صدای عبادت در عاشورا همراه با گریه های او شنیده شد ، دوستش گفت: اگر قلبش شکسته باشد ، چه می شود؟ سیداصغر وی گفت: من عبادت حضرت زینب (سلام مردم) را می خواهم ، اما این اتفاق نیفتاد!

وقتی دانشجو بودن را پنهان کرد!

روز چهارم که کار تجهیز نیروها تمام شد ، یکی از برادران لشکر فاطمیون وی که دانشجو نیز بود نامه ای آورد و گفت: به هرکس دانشجو دستور داده شود که عمامه بر سر بگذارد و نام خود را بگوید تا در دانشجو ثبت شود! ولی سیداصغر او در ابتدا دانشجو بودن را انکار کرد زیرا به فعالیت های فرهنگی اعتقاد داشت سوریه او نیامده است و فرماندهان قصد دارند دانش آموزان را برای کارهای فرهنگی و نماز مشترک بفرستند ، حدس بزنید چه چیزی سیداصغر درست بود اما این دانشجو از ارتش فاطمیون به سیداسار وی قول داد تا زمانی که دانش آموزان عمامه خود را بپوشانند و به س theyالات شرعی نیروها پاسخ دهند ، آنها را به گردان امام حسین (ع) بر نمی گردانند.

بیشتر بخوانید  ۲۰ مدل گردنبند پروانه‌ای طلا، نماد رهایی و تعالی روح


مراسم تارمان شهید فاطمی چند ماه قبل از شهادتش

آیا دست زدن به پوست درخت خوب است؟

در این دوره حضوری کوتاه در لاذقیه و حلب با استفاده از ابزار مردم ، اقامه نماز شب و نماز صبح او بسیار حساس بود ، قدرت او به تدریج تحت تأثیر رفتار او قرار می گرفت ، گاهی اوقات به عنوان یک شوخی سیداصغر آنها گفتند: آیا خوب است که پوست درخت را لمس کنیم؟ او در میانه شوخی ها فتاوای مقام معظم رهبری را برای آنها توضیح داد.

واکنش سید عسگر به اقدامات متحد کننده وحدت

آنها در روستایی ساکن شدند که بیشتر ساکنان آن اهل سنت بودند. چندین مبارز با بی پروایی به پشت بام قدم گذاشتند و صدای شیعیان را برای دعوت اهل سنت از طریق بلندگو پخش كردند. وقتی سید عسگر از ماجرا مطلع شد ناراحت می شود و می گوید: شما به آسیاب دشمن پرتاب می شوید ، جبهه النصره علیه ما تبلیغ می کند که ما همه اهل سنت را نابود خواهیم کرد! در حالی که رهبر معظم انقلاب با این اقدامات وحدت آمیز مخالف است ، اما اگر ولی فقیه را در استان قبول دارید ، او را در عمل نشان دهید.


سید اصغر زمانی که سردار بود

اذان که دو بار تلاوت شد

در شانزدهم خطر سال 1994 ، هنگام اذان صبح ، او به مناره مسجد العیص در حلب رفت. او در حال عکس گرفتن بود که تیراندازی شدت گرفت. او مجبور شد تماس را نیمه تمام بگذارد. همه نماز خواندند وقتی تیراندازی فروکش کرد ، او دوباره به مناره رفت و رفت و اذان را تمام کرد. ساعتی بعد دشمن فشار خود را بیشتر کرده بود و سید عسگر توانست به رزمنده دیگری کمک کند. دوشکا شکستن در محاصره و جلوگیری از محاصره چهل نفر از اعضای گردان پیامبر اکرم (ص) و اگر شجاعت سید عسگر نبود ، 20 رزمنده آن گردان به شهادت می رسیدند.

بیشتر بخوانید  اکبرپور: بازیکنان ما افتخار دارند و می خواهند آینده خود را بسازند / ما مقابل پرسپولیس عادلانه بازی می کنیم - اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم


شهدای روحانی ساغدار فاطمیدبار

عنایت به حضرت روگای (صلح) مدافع حرم آرزوی آرزوی او را داشت

ساعت 8 صبح بود که سه نفر از نیروهای مجهز جبهه النصره از یک ساختمان به سمت مدافعان حرم تیراندازی کردند. مردم شهید شدند.

شب عملیات ، او در دفتر خود نوشت: من می خواستم در تیم مهاجم باشم ، به دستان کوچک حضرت روگای (ANP) برگشتم و حاجتم برآورده شد و دعاهایم مستجاب شد و آنچه را که به من داده بودند به من دادند. دنبال بود! از نوشته های او مشخص است که او می دانست در این عملیات کشته خواهد شد. در واقع ، تمام وقایع مهم زندگی سیداصغر وی دو سال پیش شهید بود ، در این دو سال ازدواج کرد ، به کربلا رفت ، لباس پوشید و شهید شد.

برای شهید

شهید مدافع حرم حجت الاسلام والمسلمین سیداصغر(باخمان) فاطمی تبار (چارگند) در 22 بهمن 1343 در روستای کالاه حمود از توابع امیدیه در استان خوزستان متولد شد. النصره سوریه یک شهید است و پیکر مطهر وی در گلزار شهدای روستای کالا حمود امیدیه به خاک سپرده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روحانی ، شهید مدافع حرم سید عسگر فاطمی می توانید کتاب “راز قلعه حمود” از اعظم محمدپور را مطالعه کنید که سه بار توسط انتشارات خط مقدم برای استقبال خوانندگان تدوین و تجدید چاپ شده است.

آخر پیام /


دیدگاهتان را بنویسید