مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مدارس و ادارات این استان ها فردا 3 بهمن 1401 تعطیل شد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سایت طلا،با توجه به مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا‌ در تعدادی از استان‌ها و افزایش شاخص‌های آلودگی هوا و همچنین با توجه به برودت بی‌سابقه هوا مدارس و دانشگاه‌ها در برخی استان‌ها‌ در روز دوشنبه سوم بهمن‌ماه غیرحضوری شد.

ادامه آموزش غیرحضوری مدارس و دانشگاه‌های اصفهان و برخی شهرستان‌ها/ از سرگیری فعالیت ادارات


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: فعالیت کلیه ادارات وبانک های استان از روز دوشنبه ۳بهمن ماه به روال عادی و روند آموزش در مدارس و دانشگاه های برخی شهرستان ها غیرحضوری خواهد بود.

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به برگزاری مستمر کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان در پی ادامه پایداری جو و شرایط آلودگی هوا، اظهار داشت: با تصمیم این کمیته، فعالیت کلیه ادارات و بانک‌های استان در روز دوشنبه ۳بهمن ماه مطابق با روال قبل برقرار است.

وی افزود: فعالیت‌های آموزشی مدارس و دانشگاه‌ها در شهرستان‌های اصفهان، فلاورجان، خمینی‌شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر و نیز بخش‌های مرکزی شهرستان‌های شاهین‌شهر، نجف آباد، کاشان و آران و بیدگل و همچنین شهر سجزی به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک و پیش دبستانی نیز تعطیل خواهند بود.

شیشه‌فروش اضافه کرد: امتحانات دانشگاه‌ها مطابق با برنامه قبلی کماکان به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: مطابق با تصمیم این کمیته، بخشی از کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی که در گروه‌های حساس و پرخطر قرار دارند از جمله کارکنانی که به بیماری‌های قلبی، عروقی، ریوی مزمن و بیماری‌های زمینه‌ای مبتلا هستند، بانوان باردار و کارکنان خانم دارای فرزند زیر شش سال، در روز دوشنبه ۳بهمن ماه به صورت دورکار انجام خدمت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید  با این ۱۴ صبحانه لاغر شو و چربی بسوزون | صبحانه بخور و لاغر شو!

وی با اشاره به برخی اقدامات به منظور کاهش فعالیت منابع آلاینده هوا عنوان کرد: از واحدهای صنفی و تجاری خواسته شده است تا با کاهش زمان فعالیت خود تا ساعت ۱۸، ضمن کمک به کاهش ترددها و کاهش آلایندگی منابع خودرویی، به بهبود شرایط حاضر کمک کنند.

شیشه‌فروش اضافه کرد: اعلام به موقع و دقیق پیش بینی‌ها و تغییرات جوی، پایش مستمر وضعیت شاخص‌های آلودگی هوا و ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشت و سلامت توسط ادارات هواشناسی، محیط زیست و بهداشت از دیگر مصوبات کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: تمامی مراکز آموزشی مکلف به خاموش کردن سیستم‌های گرمایشی اماکن بلااستفاده و ادارات نیز مکلف به خاموش کردن موتورخانه‌ها و تجهیزات گرمایشی از یک ساعت قبل از اتمام فعالیت تا یک ساعت قبل از شروع به کار در روز بعد هستند.

وی خاطرنشان کرد: طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج و فرد در شهر اصفهان تا پایان این هفته و از درب منزل اجرایی خواهد شد و ضمن جلوگیری از تردد خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی، متخلفان توسط پلیس راهور اعمال قانون خواهند شد.

مدارس و دانشگاه‌های کاشان فردا تعطیل شد

فرماندار کاشان از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های کاشان در روز دوشنبه سه بهمن خبر داد.

محمدشریف زارعی ضمن اشاره به تشکیل کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان اظهار داشت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده مدارس تمامی پایه‌های شهرستان کاشان در روز دوشنبه به صورت غیرحضوری است.

وی با بیان اینکه مهدهای کودک و پیش دبستانی نیز تعطیل در این روز تعطیل است، افزود: کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی که در گروه‌های حساس و پرخطر قرار دارند، به صورت دور کار ارائه خدمت می‌کنند.

بیشتر بخوانید  فیلم/ لحظه وحشتناک گیرکردن موهای دختر خردسال در پله‌برقی

فرماندار شهرستان کاشان در بیان جزئیات دورکاری کارکنان دارایی شرایط خاص ابراز داشت: این موارد شامل کارکنان دارای بیماری‌های قلبی، عروقی، ریوی مزمن و بیماری‌های زمینه‌ای و بانوان باردار و کارکنان خانم دارای فرزند زیر شش سال است.

وی را بیان اینکه دانشگاه‌ها نیز در روز دوشنبه سه بهمن تعطیل است، گفت: از صنوف نیز خواسته شده تا فعالیت خود را تا ساعت 18 محدود کنند و از این طریق به کاهش آلودگی هوا و کاهش انباشت آلایندگی کمک کنند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *