مدارس خراسان‌جنوبی در اختیار هیئت ها قرار می گیرد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



محمد علی واقعی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ما در اداره کل آموزش و پرورش به ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها نامه زده‌ایم که با توجه به ضرورت و تأکید بر برگزاری مجالس در فضای باز با هیئت‌های مذهبی در زمینه در اختیار قرار دادن مدارس برای برگزاری مجالس سید الشهدا (ع) همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه سایر هماهنگی‌ها با ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها است، بیان‌کرد: توصیه ما این است که در وهله اول مدارسی در اختیار هیئت‌ها قرار گیرد که در جوار مساجد و هیئت‌ها است.

واقعی یادآور شد: از طرف دیگر مدارسی که برای برگزاری مجالس مذهبی در اختیار هیئت‌ها قرار می‌گیرد باید فضای باز آن روشنایی کامل، دارای حیاط بزرگ و کف آن آسفالت شده باشد و در کنار آن هیئت‌ها نیز قول ایمانی می‌دهند که مدرسه را سالم و با ضدعفونی کردن تحویل ما دهند.

وی در زمینه هزینه آب و برق در ایامی که مدرسه در اختیار هیئت‌ها است، یادآور شد: چه آب و برق در مراسم عزاداری و چه برای نیاز مدرسه استفاده شود مربوط به بیت المال و مردم است و از این جهت اگر هیئتی هزینه نداد هم اجباری نخواهیم داشت و این مورد اختیاری است.

بیشتر بخوانید  هوای زنجان رو به سردی می رود - ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید