مدارس تعطیل شد | لغو امتحانات نهایی دانش آموزان ؟



آنچه دیگران می خوانند:

در اطلاعیه آموزش و پرورش شهر تهران آمده است: با توجه به تداوم آلودگی هوا در کلانشهر تهران و بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، با توجه به آلودگی شدید هوای شهر تهران سرمایه، پایتخت؛ آموزش کلیه مقاطع تحصیلی در تهران در روزهای دوشنبه و سه شنبه 31 و 22 آذرماه به صورت مجازی برگزار می شود

لازم به ذکر است عوامل اجرایی (مدیر و معاونین) در مدرسه حضور دارند و معلمان می توانند به صورت آنلاین از منزل تدریس کنند. مهدکودک ها و پیش دبستانی ها نیز تعطیل است.

امتحانات نیمه نهایی پایه دوازدهم همانطور که در این اطلاعیه آمده است در روزهای تعطیل مستقیم مستقیم برگزار نمی شود و تاریخ برگزاری این آزمون ها متعاقبا اعلام خواهد شد. ظاهراً امتحانات طبق برنامه از قبل اعلام شده در روزهای حضور در دبیرستان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است با توجه به تداوم آلودگی هوای پایتخت و تشکیل مجدد کمیته شرایط اضطراری تهران و بر اساس اعلام استانداری تهران، مدارس ابتدایی و متوسطه دوم در روزهای دوشنبه و سه شنبه 30 آذر تعطیل است. و 22. در تمامی شهرستان های استان به جز فیروکوه، پردیس، دماوند و شهر رودان غیر حضوری هستند.


بیشتر بخوانید  افزایش تعرفه آب ویلاها و اقامتگاه‌های غیردائم

دیدگاهتان را بنویسید