مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مدارس تعطیل شدند | تعطیلی مدارس این استان ها براثر شیوع امیکرون

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: با توجه به شیوع ویروس آمیکرون در برخی از استان های ایران، مدارس برخی استان ها احتمالا روز چهارشنبه 13 بهمن ماه تعطیل است.

در صورت تعطیلی مدارس هر استانی به این مدرسه اطلاع رسانی خواهد شد.

*اطلاعیه مهم: در صورتی که می خواهید سریعا از اخبار تعطیلی مدارس مطلع شوید می توانید اپلیکیشن پلاس خود را که در انتهای همین صفحه قرار دارد دانلود و نصب کنید و در صورت تعطیلی مدارس در هر شهری به تلفن همراه شما پیام ارسال می شود. بلافاصله. مستقیما.

1 اضافی //

آمیکرون مدارس استان جز را تعطیل کرد

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد عصر چهارشنبه با اعلام این خبر گفت: تمامی آموزش ها در مدارس این دو ناحیه به صورت مجازی در هر زمان برگزار می شود. مقاطع تحصیلی در شهرستان های اردکان، مجبد، ابرک، خاتم و مهریز تعطیل و آموزش از طریق شبکه شاد به دانش آموزان ارائه می شود و در سال تحصیلی جاری 285 هزار دانش آموز در 2100 واحد آموزشی استان یزد در هفته گذشته چهار برابر شده است. تعداد بستری شدن در بیمارستان 1.5 بار

2 اضافی //

تمام مدارس گلستان غایب بود

استاندار گلستان گفت: با توجه به شیوع سویه جدید کرونا (امیکرون)، تمامی مدارس استان گلستان تا پایان هفته جاری در تمامی مقاطع تحصیلی غیبت می کنند.

بیشتر بخوانید  ساعت‌های سوئیسی در این کشور گران شد

3 اضافی //

جزئیات تعطیلی مدارس خراسان رضوی پس از شیوع بیماری آمیکرون

بر اساس تصمیم و ابلاغ ستاد استان، پس از تشکیل جلسه اضطراری این ستاد، مبارزه با تاج تعیین شد.

با توجه به افزایش شدید موارد سویه جدید Omicron از روز چهارشنبه 13 بهمن ماه 92، آموزش مستقیم کلیه مدارس و مهدهای کودک در شهرها و مناطق استان که دارای وضعیت قرمز یا نارنجی هستند در هفته دوم (14 روز) تعطیل است. مراکز آموزشی به صورت غیرحضوری نظارت خواهند شد. ملاک رنگ آمیزی شهرها اطلاعیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که از طریق نرم افزار ماسک منتشر می شود. در سایر شهرهایی که رنگ کرونر قرمز یا نارنجی نباشد دانش آموزی که علائم سندرم یا تست مثبت در همان کلاس داشته باشد به مدت 10 روز غیبت خواهد کرد. در صورتی که دانش آموزی با علائم سندرم یا تست مثبت در چند کلاس مشاهده شود، کلیه کلاس های مدرسه موضوعی در غیاب 10 روز برگزار می شود. حضور نیروهای اجرایی در هر مدرسه به تشخیص مدیر مرکز آموزشی و به منظور ایجاد شرایط مناسب برای واکنش اولیای دانش آموزان و نظارت بر فعالیت های فوق برنامه آموزشی انجام می شود.

4 اضافی //

مدارس تهران تعطیل است

محسن منصوری استاندار و رئیس ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرون استان تهران از غیبت یک هفته ای در مدارس ابتدایی و تعطیلی یک هفته ای مهدهای کودک در استان خبر داد.

وی افزود: در حال حاضر مدیریت این بیماری در استان و شهر تهران تحت کنترل است و تصمیم بر تعطیلی یک هفته ای مهدکودک ها و حذف مدارس ابتدایی برای انجام اقدامات پیشگیرانه برای کنترل و مدیریت این بیماری گرفته شد. مرض.” مرض. “

بیشتر بخوانید  بُعد شیطانی خودتو پیدا کن | کدوم یکی از این ۸ تصویر از نظر شما ترسناک تره؟

استاندار تهران ادامه داد: بر این اساس تمامی مدارس ابتدایی استان تهران از روز چهارشنبه 13 بهمن ماه به مدت یک هفته غیبت می کنند.

وی ادامه داد: همچنین تمامی مهدهای کودک استان تهران از 13 بهمن ماه به مدت یک هفته تعطیل است.

منصوری ادامه داد: بدیهی است در صورت تشدید و گسترش بیماری عروق کرونر، محدودیت های جدیدی در استان تهران اعمال و در مراحل بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، رئیس اداره مدیریت و کنترل ویروس کراون تهران در نهایت از شهروندان استانی خواست تا پروتکل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، فاصله اجتماعی و تزریق نوبت سوم واکسن را رعایت کنند.

این خبر هر ساعت به روز می شود، با ما همراه باشید…

** فوری و مهم **

با نصب اپلیکیشن زیر می توانید بلافاصله از تعطیلی مدارس مطلع شوید.

برای دانلود و نصب برنامه روی فایل کلیک کنید.