مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مخابرات در راه تحول است

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز ، در این نشست یک روزه در مشهد مقدس با حضور مدیران ارشد شرکت مخابرات، اعضای هیئت مدیره و مدیران مناطق، مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به تشریح اهداف و رویکرد جدید شرکت در سال جاری پرداخت. : در فعالیت های پیش زمینه هدف گذاری کنید و با برنامه ریزی دقیق و کارآمد در دستیابی به آنها کوشا باشید.

بر رشد درآمد و سودآوری، توسعه بازار و جریان‌های درآمد، بهبود بهره‌وری منابع و مدیریت هزینه، به حداکثر رساندن هم‌افزایی مداوم، بهبود تجربه کاربر دیجیتال و یکپارچه، توسعه مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری در جریان‌های درآمدی بازار و اکوسیستم تمرکز دارد. * TMT به عنوان یکی از اهداف برنامه امسال افزود: تعامل موثر با نهادهای دولتی برای بهبود قوانین و مقررات کسب و کار، بهینه سازی مدیریت نقدینگی و تخصیص هوشمند منابع توسعه، به روز رسانی و یکپارچه سازی زیرساخت ها و سیستم ها از دیگر اهداف برنامه برای بهبود است. تجربه IT

آقای سلطانی همچنین ارتقای رضایت شغلی و تمایل سازمانی به ارتقای فرهنگ و شایستگی های سازمانی از طریق جذب و توسعه ظرفیت را مورد تاکید قرار داد و افزود: مشتریان و کارکنان دیجیتال، بهینه سازی مدل عملیاتی، ماموریت ها و فرآیندهای کلیدی، توسعه، به روز رسانی و نوسازی یکپارچه و هوشمند شبکه های IP-A زیرساخت یکی از اهداف راهبردی است که در سال جاری مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر نیاز به نوآوری در شرکت، بازاریابی و نوآوری را دو کارکرد اساسی مدیریت دانست و افزود: دو جزء بازار و محصولات برای توسعه کسب و کار ضروری است.

بیشتر بخوانید  AFC همچنین برای فرار از محرومیت 2 روز به منصوریان / تراکتور فرصت داد

با بهبود پاسخگویی مشتری و تجربه و نوآوری در فرآیندهای عملیاتی می توان به شناسایی به موقع و دقیق نیازهای مشتری برای نوآوری در سبد محصولات و خدمات دست یافت.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، همکاری با شرکت مخابرات را مستلزم ارتباط ایمن و پایدار با پهنای باند بیشتر و رقابت تامین کنندگان صنعت مخابرات به منظور ایجاد فرصت برای مشتریان در شرکت دانست.

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *