محموله ای از 8000 دوز واکسن تاج برکت وارد بندرعباس شده است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهرمحمود حسي پور با بيان اينكه محموله واكسن تاج ايراني به شركت داروسازي بركت روز گذشته به دانشگاه علوم پزشكي هرمزگان تحويل شد ، افزود: اين محموله حاوي 8000 دوز واكسن تاج بركت است كه به گروه سني بالاتر تزريق مي شود. 60

وی گفت: تاکنون 103252 نفر در هرمزگان اولین دوز واکسن را دریافت کرده اند ویروس کرونا به 36287 نفر از آنها دو دوز اول و دوم تزریق شد.

حسي پور گفت كه تاكنون 60 درصد گروه سني بالاتر از 80 سال ، 70 درصد گروه سني 70 تا 75 سال و تقريباً تمام گروه هاي سني 75 تا 80 سال در هرمزگان واكسن شده اند. ویروس کرونا دریافت کردید ، یادداشت کردید: یک سبد واکسن ویروس کرونا این استان از واکسن های Astraznka ، Sputnik و Sinopharm تشکیل شده است که واکسن باراکات نیز به آنها اضافه شده است.

معاون وزیر بهداشت هرمزگان ادامه داد: تزریق واکسن ویروس کرونا برای گروه سنی 60-70 ، چند روز پیش در شهرهای بشاگرد و یاسک و در تاریخ 5 ژوئیه در شهرهای بندرعباس ، میناب ، کشم و بوموسی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 80 درصد بشاگرد و 32 درصد جاسک در این گروه سنی واکسینه شده اند ، افزود: بیش از 95 هزار هرمزگانی در گروه سنی 60-70 سال هستند.

بیشتر بخوانید  مشکلات بازیافت کاغذهای رنگی، شانه تخم مرغ، جعبه دستمال کاغذی و جعبه پیتزا

دیدگاهتان را بنویسید