محمدرضا گلزار با ازدواجش مردم را بازی داد



آنچه دیگران می خوانند:


به گزارش Shamanevs به نقل از فرارو: به نظر می رسد گلزار با اقدامی هوشمندانه خبر ازدواج خود را به صورت حرفه ای اعلام کرده و در کانون توجه قرار گرفته است.

در روزهای اخیر انتشار اخبار و جزییاتی از ازدواج محمدرضا گلزار او را دوباره در کانون توجه رسانه ها و اینترنت قرار داده است. اما این اتفاق در شرایطی رخ داد که از ابتدای ماه گذشته (خرداد ماه) این بازیگر با داستان «لشکرهای مزدور سیاه» تحت فشار بود. حالا به نظر می رسد او در اقدامی هوشمندانه با اعلام خبر ازدواجش به صورت حرفه ای از زیر بار فشارها برداشته و اتفاقا او نیز در کانون توجه قرار گرفته است.

محمدرضا گلزار

اوایل خردادماه بود که ویدئویی از محمدرضا گلزار در حاشیه افتتاح مرکز خدمات تلفن همراه در بازار موبایل ایران منتشر شد. انتشار تصاویری از سیل هواداران وی در ورودی این مجموعه توجه ها را به خود جلب کرد. مانند بسیاری از حضورهای قبلی گلزار در مجالس ویژه، هواداران به دیدن او هجوم آوردند و یکصدا شعار سر دادند، اما موضوعی که این بار خبرساز شد این بود که همه حاضران در مراسم استقبال «مرد» بودند.

    محمدرضا گلزار

ارتش سیاه یا طرفداران واقعی؟!

پس از انتشار انبوه ویدیوهای هواداران گلزار در بازار موبایل ایران، چند تن از فعالان رسانه، سینما و موسیقی در صحت این استقبال تردید کردند.

بیشتر بخوانید  ویروسی بسیار مسری‌تر از اُمیکرون

در مهمترین واکنش، بهمن بابازاده (فعال عرصه موسیقی) در توییتی نوشت: 2100 نفر 80 تا 100 هزار تومان دریافت کردند و به مراسم محمدرضا گلزار دعوت شدند! و این کار آنهاست! این رسانه همچنین تیتر زد: استقبال چند هزار نفری از سوپراستار سینمای ایران!. آخرین نقشی که سوپراستار سینمای ایران بازی کرد را به خاطر دارید؟

حسین لامجی (فعال در عرصه رسانه و سینما) نیز با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «گروهی که در این مراسم دیده می‌شوند، افراد عادی نیستند. طرفدار گلزار هم نیستند. سیاهی لشکر سینمایی است. شغل رسمی آنها سیاهپوستان نظامی است. «بسیاری از آنها با دفاتر سینمایی قرارداد دارند… روزی 80 تا 150 تومان برای حضور در صحنه فیلمبرداری می گیرند.

حتی شاهین صمدپور (فعال رسانه ای) پا را فراتر گذاشت و با تایید ادعای حسین الجمالی، مدعی شد دفتری را پیدا کرده است که این لشکر سیاه از آنجا استخدام شده است.

شواهد نشان می دهد که این ادعاها نه تنها برای او مهم بوده، بلکه او را تحت فشار قرار داده است. چندی پیش مشخص شد که وی از حسین لامایی و بهمن بابازاده با عنوان «اخلال در نظم و آرامش عمومی، نشر اکاذیب از طریق رایانه و توهین به مردم» شکایت کرده است. البته هنوز مشخص نیست که شکایت های جدید گلزار فقط به این دو نفر مربوط می شود یا شامل خبرنگاران و سایر افرادی می شود که ادعاهای مشابهی داشته اند.

انتشار اخبار مربوط به ازدواج متوقف شد

پس از شکایت گلزار از متقاضیان «سپاه های مزدور سیاه»، ماجرای ازدواج این بازیگر به یکباره و با تنش در رسانه ها منتشر شد.

بیشتر بخوانید  حادثه غیر منتظره در برنامه میدون شبکه سه سیما | استودیو دچار حادثه وحشتناکی شد! + ویدئو

ابتدا ویدئویی در رسانه های مجازی پخش شد که ظاهراً به صورت ناخواسته و مخفیانه ضبط شده و در آن گلزار با یک خانم سوار بر خودرو می شود.

چهره این خانم هم گم شده بود اما بعدا رسانه های زیادی با انتشار عکس هایی این فرد را «آیسان آقاکانی» معرفی کردند. این ویدیو با نام عروسی محمدرضا گلزار در رسانه ها و شبکه های مجازی پخش شد.

همزمان با پخش این ویدئو، محمدرضا گلزار عکسی را بدون هیچ توضیحی با کت و شلوار مشکی و پاپیون در استوری اینستاگرامش منتشر کرد. که با عنوان لباس داماد گلزار در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

محمدرضا گلزار

تقریبا 24 ساعت پس از این اتفاق، دفتر ازدواج طلایی با انتشار عکسی از گلزار و دامادش (آقای طلایی) این ازدواج را به محمدرضا گلزار تبریک گفت. این کارت و عکس مطب و متاهل ازدواج محمدرضا گلزار را تایید کرد.

پسر عقدو (پارسا طلایی) نیز با انتشار عکس سلفی با گلزار به افتخار برگزاری این مراسم اشاره کرد.

یک دختر متاهل (پریسا طلایی) نیز با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود و تگ کردن نام محمدرضا گلزار از سفره عقد این مراسم رونمایی کرد.

به تازگی در جدیدترین اخبار محمدرضا گلزار عکس هایی از هدیه الناز شاکردوست و حضور امین حیایی در مراسم عقد گلزار منتشر شده است.


بیشتر بخوانید  بازسازی ساعت مچی رولکس رو ببینید و لذت ببرید !

دیدگاهتان را بنویسید