محمدرضا گلزار بالاخره ازدواج کرد + عکس


محمدرضا گلزار بالاخره ازدواج کرد + عکس

محمدرضا گلزار اکنون 43 ساله است و در 1 آوریل 1977 متولد شد. محمدرضا گلزار در شش خانواده متولد شد و سومین فرزند خانواده است. محمد رضا گلزار پرویز گلزار مهندس مکانیک و مادرش خانه دار است.

پس از انتشار عکس های محمدرضا گلزار بازیگر محبوب ایرانی در اینستاگرامش با بازیگر هندی دیا میرزا ، با واکنش های زیادی از کاربران فضای مجازی روبرو شد. و شایعات زیادی در مورد ازدواج این دو ستاره سینما وجود داشت.

در این قسمت به بیوگرافی محمد رضا گلکار ، بازیگر سینما و تلویزیون می پردازیم. او یکی از زیباترین بازیگران ایران است ، برخی او را خودشیفته می نامند و برخی سر و بازوهایش را می شکنند. او همچنین در حرفه هایی مانند: مدلینگ ، بازیگری و خوانندگی فعالیت می کند.

محمد رضا گلزار را بیشتر بشناسید
محمدرضا گلکار ، نوازنده و خواننده موسیقی پاپ و بازیگر تلویزیون و سینما ، در سال 1356 در تهران متولد شد. او در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شد و وارد عرصه سینما شد.

رضا گلزار متولد: 1351/01/01 “سن: 41 سال”

محمدرضا گلکار برنده جایزه دوم جشنواره فیلم تورنتو ایران و جایزه فیلمنامه نویس و بازیگر برای شیش باش 1389 در سومین جشنواره فیلم تورنتو ایران شد. محمدرضا گلزار برای اولین بار در سام و نرگس ایرج گادری این روزها در سینما با آینه بغل دیده شد.

از آن زمان ، این شخصیت محبوب در تبلیغات مختلف ، از لباس های مارک گرفته تا تبلیغات مواد غذایی و غیره استفاده می شود. خود گلزار صاحب سبک مشهوری به نام آهو سپانلو است که لباس های خود را در مراسم و جشنواره های مختلف طراحی می کند.

بیشتر بخوانید  فردا دوشنبه مدارس اصفهان تعطیل است؟ دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

ازدواج محمدرضا گلزار
محمدرضا گلکار در آستانه چهلمین سالگرد تولدش به همان اندازه وصل نیست. البته او بارها بر اساس شایعات مجازی و غیر مجازی ازدواج کرده و طلاق گرفته است.

گلزار در مورد ازدواجش می گوید: در تمام این سال ها من خیلی خوب احساس کردم که شهرت مرا تنها گذاشته است. بله ، من آن را با تمام وجود احساس کردم. ازدواج چیزی نیست که من تصمیم بگیرم. این باید برای شخصی مثل من اتفاق بیفتد و من بسیار مصمم هستم که این کار را انجام دهم.

دیدگاهتان را بنویسید