محصولات برند مای


برند مای یکی از برترین برندهای آرایشی و بهداشتی در ایران است که طیف وسیعی از لوازم آرایشی را در منطقه Postomo تولید می کند. محصولات برند مای دارای انتخابی زیاد و کیفیت بالایی هستند که به کشورهای حوزه خلیج فارس نیز صادر می شوند و در 5 قاره جهان برای عرضه و فروش محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی خود حضور دارند. دریافت گواهینامه ISO 9001-2008 از آکادمی DKS آلمان باعث افتخار این برند است. محصولات برند مای شامل انواع لوازم آرایشی، بهداشتی، صابون و عطر و اسپری می باشد که هر یک طیف وسیعی را در بر می گیرد. گروه های مراقبت از پوست، مراقبت از مو، لوازم آرایشی، انواع کرم های مراقبت از پوست، لوازم آرایشی، آرایش ناخن، آرایش چشم، آرایش لب، عطر و ادکلن، انواع شوینده ها و پاک کننده ها از محصولات برند مای می باشد. در این مقاله کانسیلر مای، کانسیلر و کاربرد مای، ضد آفتاب مای، انواع ضد آفتاب مای و ترکیبات و کاربردهای ضد آفتاب مای ارائه شده است. با ما بمان.

محصولات برند مای

کانسیلر من

برند مای مشتریان زیادی در بخش لوازم آرایشی دارد. کانسیلر من، یکی از محصولات جدیدی است که طرفداران زیادی پیدا کرده است. عملکرد اصلی کانسیلر پوشاندن حلقه های تیره، لکه ها و لک های صورت است. البته باید توجه داشت که کانسیلر باید یکی دو درجه روشنتر از پوست انتخاب کند تا به نتیجه دلخواه برسد و چهره را زیباتر از قبل کند. کانسیلر در واقع یک کرم پودر بسیار فشرده با قدرت پوشش دهی فوق العاده است. این کانسیلر به صورت مایع بوده و در سه رنگ روشن، متوسط، تیره و گندمی با شماره های 10، 20 و 30 تولید شده و مناسب انواع پوست های چرب، خشک و معمولی می باشد.

بیشتر بخوانید  شارلاتانیزم دردی از دولت سیزدهم دوا نمی‌کند/ پاسخگوی اهمالتان باشید

مواد لازم و کاربرد کانسیلر مای

آب، اتیل هگزیل پالمیتات، فولاد دی اکسید تیتانیوم PEG / PPG-10 دی متیکون، دی اتیل هگزیل کربنات، تریاکوناتنیل PVP، گلیسیرین، دی متیکون تری متیل سیلوکسی سیلیکات، متیل متاکریلات، روغن هلاسن، تالک، نفت سفید، 179 دی متیل CI279، دی متیل 179، دی متیل 179 تولید شده توسط برند مای کانسیلر مای برای کاهش پف و چین و چروک زیر چشم استفاده می شود. کانسیلر به تنهایی استفاده نمی شود، بلکه به عنوان مکمل کرم پودر عمل می کند. کانسیلر مایع برای پوست های چرب بسیار مناسب است.

مه ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب مای از پوست در برابر اشعه های خورشید محافظت می کند. این کرم در انواع مختلف در زیر تولید و عرضه می شود.

  • بی رنگ، رنگ طبیعی، رنگی، بدون چربی و فیزیکی.
  • از SPF 30 تا SPF 90.
  • انواع پوست های خشک، معمولی، چرب و حساس.
  • ضد آفتاب ما فارما با ضد آفتاب های قوی برای محافظت از پوست مستعد آکنه.

محصولات برند مای

ترکیبات و کاربرد کرم ضد آفتاب مای

کرم ضد آفتاب من با فیلتر اشعه ماوراء بنفش، مادون قرمز و نور آبی از پوست در برابر اشعه خورشید محافظت می کند، برخی از ضد آفتاب ها حاوی فعال کننده ویتامین D هستند، برخی دیگر علاوه بر محافظت از پوست شما در برابر اشعه های خورشید، خاصیت ضد چروک نیز دارند. در برخی کرم ها ضد آفتاب مای از آنجا که برای زنان باردار و کودکان استفاده می شود، از مواد شیمیایی استفاده نمی شود یا مواد شیمیایی کمتری استفاده می شود. با توجه به تنوع زیاد کرم های ضد آفتاب مای، ترکیب های مختلفی در آن ها به کار رفته است تا هرکسی با توجه به شرایط و ویژگی های خود، ضد آفتاب مای مناسب را انتخاب کند.

بیشتر بخوانید  13،000 میلیارد ریال برای احیای مسکن روستایی در آذربایجان غربی هزینه می شود

انواع ضد آفتاب مای

  • چهار خط اصلی Mi، Children، Men و Mi Pharma هستند.
  • ضد آفتاب مای کالر دارای شش رنگ ضد آفتاب در لاین مای و دو ضدآفتاب بدون چربی مناسب برای انواع پوست در لاین مای فارما می باشد.
  • ممکن است کرم ضد آفتاب برای پوست مستعد آکنه
  • کرم بدون چربی برای زنان، کودکان و مردان، پوست های حساس، چرب و مستعد آکنه.

در آخر توصیه می شود اگر به دنبال یک کانسیلر و ضد آفتاب مناسب برای پوست هستید، محصولات برند مای گزینه مناسبی باشند. شما می توانید محصول مورد علاقه خود را در فروشگاه اینترنتی شواز خریداری کنید.

❌ سلب مسئولیت: تیم روزانه هیچ نقشی در تهیه این مقاله و محتوای تبلیغاتی ندارد و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید