محصولات آرایش تابستانی!


تابستان فصل رویدادهای هیجان انگیز است. اما پوست های چرب با جوش های بزرگ و لکه های تیره قطعا در دسته اتفاقات هیجان انگیز قرار نمی گیرند. این فصل چالش های زیادی برای پوست شما دارد. آفتاب سوزان و گرمای طاقت فرسا در این فصل آسیب زیادی به پوست وارد می کند. به عنوان مثال، پوست شما را چرب و مستعد جوش می کند. این ضایعه پوستی کمترین عارضه روی پوست شماست.

در نتیجه مراقبت از پوست با لوازم آرایشی مناسب تابستانی مانند ضدآفتاب معمولی و ماسک صورت مناسب بسیار مهم است. در این مقاله روتین کامل پوست یک شبه در این فصل آموزش داده شده است. اگر به پوست خود اهمیت می دهید با ما همراه باشید.


روال تابستانی بهداشت و مراقبت

خورشید در روزهای تابستان بسیار گرم است. بنابراین پوست شما به محافظت قوی تری در برابر اشعه های مضر نیاز دارد. مهمترین بخش روتین مراقبت از پوست در تابستان، استفاده از کرم ضد آفتاب با SPF مناسب است. در اینجا چند نکته برای کمک به شما برای شروع وجود دارد:


صورت خود را با یک شوینده خوب بشویید.

تابستان های گرم و مرطوب باعث افزایش تعریق پوست می شود. در نتیجه پوست صورت در شب های تابستان عرق می کند و چرب می شود. تعریق منافذ روی پوست را می بندد و باعث ایجاد جوش یا آکنه می شود. بنابراین، برنامه صبحگاهی شما با یک پاک کننده سبک شروع می شود که عرق و روغن های شبانه را از پوست شما پاک می کند.


از مرطوب کننده های مبتنی بر آب استفاده کنید.

مرطوب کننده را روی پوست تمیز بمالید؛ زیرا، پوست شما در این فصل زیاد عرق می کند و رطوبت خود را از دست می دهد. در نتیجه هیدراتاسیون بسیار مهم است. بهتر است پوست را با مرطوب کننده های مبتنی بر آب آبرسانی کنید. مرطوب کننده های مبتنی بر روغن برای تابستان مناسب نیستند. زیرا، منافذ را می بندد و باعث ایجاد جوش های بیشتر می شود.

بیشتر بخوانید  ۱۱ تا از پرطرفدارترین عطرهای زنانه نارسیس رودریگز + قیمت


ضد آفتاب با حداقل spf 30.

نور خورشید در کنار اشعه های مضرش، مهم ترین عامل پیری زودرس پوست است. بهترین محصول برای جلوگیری از پیری زودرس پوست در فصل تابستان، ضد آفتاب قوی است. هیچ چیز مهمتر از سلامت پوست شما نیست. از دو انگشت پر از محتویات آن برای پوشاندن مناسب پوست صورت و گردن از اشعه های مضر استفاده کنید.


محصولات آرایش تابستانی!


روتین آرایش تابستانی

آرایش تابستانی باید بسیار سبک و طبیعی باشد. بهترین لوازم آرایشی تابستانی محصولات مبتنی بر آب و پودر هستند. زیرا محصولات پودری منافذ را نمی‌بندند و سبک‌تر و طبیعی‌تر هستند. محصولات کرم بر پایه روغن و چرب هستند. بنابراین منافذ پوست شما را می بندد. زمانی که منافذ پوست شما بسته است، عرق ایجاد نمی شود. وقتی پوست شما عرق نمی کند، پوست شما چرب و مستعد جوش یا آکنه می شود. در اینجا چند نکته برای کمک به شما برای شروع وجود دارد:


سایه؛ سه محصول در یک محصول!

رنگها لوازم آرایشی مبتنی بر آب هستند. به همین دلیل است که لوازم آرایش تابستانی مناسب ترین هستند. می توانید تنتور خود را روی لب ها، گونه ها و پشت پلک ها بمالید. در نتیجه سایه برای شما مانند رژ لب، رژگونه و سایه چشم است. به صرفه ترین محصول سال است که با فصل تابستان بسیار سازگار است.

رنگ های روشن و روشن مناسب ترین رنگ ها برای آرایش تابستانی هستند. معمولا رنگ سایه ها نیز روشن و براق است. سایه صورتی یا گیلاسی چهره شما را تبدیل به بهشتی می کند. هارمونی رنگ های ایجاد شده روی صورت شما جدیدترین ترفند آرایشی سال است. در نتیجه، سایه مورد علاقه خود را بخرید، استایل خود را کامل کنید و در عین حال پوست خود را شاداب نگه دارید. با یک تیر سه تایی اشاره کردی!

بیشتر بخوانید  درزگیری پنجره ها


ریمل ضد آب

پوست شما در طول تابستان به دلیل گرمای شدید زیاد عرق می کند. بنابراین، ریمل ضد آب بخرید. شما نمی خواهید پیشانی یا پلک زیر چشمتان تیره شود. در نتیجه ریمل خود را با تغییر فصل تغییر دهید تا چهره ای شاداب داشته باشید. زیرا ریمل های ضد آب در برابر تعریق مقاوم هستند.

آرایش تابستانی شما با سایه و ریمل ضد آب تکمیل می شود و نیازی به آرایش دیگری ندارد. همانطور که گفته شد، آرایش تابستانی باید سبک و طبیعی باشد. با این دو محصول سبک ترین و طبیعی ترین آرایش را خواهید داشت. با این حال، ممکن است بخواهید محصولات دیگری مانند لوازم آرایش ابرو را در نظر بگیرید. فقط یک نکته را در نظر داشته باشید: از محصولات خامه ای استفاده نکنید. یک پودر ابرو یا پودر ابرو مناسب بخرید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد 7 محصول آرایشی پایه تابستانی می توانید به سایت بانوان مراجعه کنید.


روال معمول بهداشت و مراقبت

آرایش شما در طول روز تابستان باید سبک باشد که شامل ضد آفتاب، سایه و ریمل می شود. اما یک برنامه شبانه نیز ضروری است. پاکسازی آرایش با میسلار واتر و پاک کننده، تنظیم چربی پوست با تونیک و تغذیه پوست با ماسک صورت از مهمترین مراحل یک روتین پوستی شبانه است. در اینجا چند نکته برای کمک به شما برای شروع وجود دارد:


آرایش را پاک کنید

ابتدا آرایش را با آب میسلار و یک پد تمیز کنید. ریمل ضد آب شما با آب یا مواد شوینده تمیز نمی شود. برای تمیز کردن ریمل ضد آب خود باید از میسلار واتر استفاده کنید. سپس صورت خود را با یک شوینده مناسب بشویید.

بیشتر بخوانید  راه های مناسب برای درمان لکه های روی دست


روغن را روی پوست تنظیم کنید.

شستشوی مکرر پوست با مواد شوینده میزان چربی پوست را مختل می کند. بنابراین با تونیک مناسب چربی پوست را تنظیم کنید. اختلال در چربی روی پوست باعث ایجاد جوش می شود. در نتیجه تونیک مناسب پوست خود را خریداری کنید.


ماسک صورت بزنید.

تابستان باعث ایجاد چین و چروک های زیادی روی پوست شما می شود. بهترین راه برای پیشگیری و درمان چین و چروک، تغذیه مناسب پوست است. ماسک صورت باعث تغذیه پوست می شود. بهتر است در طول تابستان به طور منظم پوست را با ویتامین ها و مواد مغذی موجود در ماسک های صورت تغذیه کنید. این ماسک پوست را در طول شب تسکین می دهد و خواب با کیفیتی را فراهم می کند.


محصولات آرایش تابستانی!


بانو؛ جامع ترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبتی

خانومی اولین و جامع ترین فروشگاه اینترنتی ارائه دهنده محصولات تخصصی آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست و مو با نمایندگی رسمی 250 برند معتبر خارجی و داخلی در ایران می باشد. محصولات این فروشگاه اینترنتی دارای ماندگاری معتبر می باشد که با بهترین قیمت بازار به فروش می رسد. شما می توانید محصولات مورد نظر خود را با اطمینان خاطر از اصل بودن کالا خریداری کنید. چون خانم به فکر پوست و موی خود باشید!


دیدگاهتان را بنویسید