محسن ابراهیم زاده مواد مصرف کرده بود؟



آنچه دیگران می خوانند:


محسن ابراهیم زاده او در حاشیه کنسرت خود در ارومیه دچار بیماری شد، اکنون جزئیات جدیدی از آخرین وضعیت سلامتی این هنرمند محبوب منتشر شده است. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه شایعات پیرامون محسن ابراهیم زاده کاملا کذب است، گفت: این خواننده پاپ از یک رانندگی طولانی و پی در پی به ارومیه خسته شده بود و نتوانست جلسه دوم کنسرت خود را به پایان برساند. . محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ در کنار پژو 504; خودرویی که در ایران با محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق شهرت داشت عکس یادگاری گرفت. محسن ابراهیم زاده (زاده 17 شهریور 1366) خواننده پاپ، آهنگساز و ترانه سرای اهل ایران است. قرائت قرآن را از سال 1380 در سن 14 سالگی آغاز کرد و به تدریج وارد عرصه موسیقی شد. در سال 1392 در 17 سالگی در دوره های نوازندگی سازهای ایرانی شرکت می کند و نزد استاد موسیقی مهدی نیکنام به کلاس های آکادمیک موسیقی می رود و اولین آهنگ خود را به نام (هنوزم) منتشر می کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه شایعات پیرامون محسن ابراهیم زاده کاملا کذب است، گفت: این خواننده پاپ از یک رانندگی طولانی و پی در پی به ارومیه خسته شده بود و نتوانست جلسه دوم کنسرت خود را به پایان برساند. .

بیشتر بخوانید  تماس رییسی با مکرون در خصوص مذاکرات وین

علیرضا نوروزی افزود: محسن ابراهیم زاده خواننده موسیقی پاپ ایران قرار بود ساعت پنج صبح دیروز با هواپیما به ارومیه برود که این پرواز لغو شد و پس از لغو پرواز مجبور شد با خودروی شخصی به ارومیه سفر کند و در نهایت پس از بیش از 12 ساعت رانندگی در ساعت 6:15 عصر به ارومیه رسید.

وی بیان کرد: ابراهیم زاده جلسه اول را که اواخر شب برگزار شد به پایان رساند اما در جلسه دوم به دلیل خستگی مفرط احساس خوبی نداشت. وی به دلیل رانندگی با خودروی شخصی و پیمودن مسافت 12 ساعته نتوانست اجرا را به پایان برساند که اعتراض مردم را در پی داشت.

نوروزی ادامه داد: وضعیت نامطلوب ناشی از خستگی و استراحت و درمان با آمپول و سرم به این خواننده پاپ اجازه اجرای کامل را نداد و همین امر باعث اعتراض شد.

لمی از آذربایجان غربی افزود: پس از این با حضور عوامل اجرایی کنسرت، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین نیروی محترم انتظامی موضوع حل و فصل و معترضین به آرام باش. در زیر و آقای هیاک از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان. وی امروز معترضان را به آرامش دعوت کرد و با گرفتن شماره تلفن آنها قول مساعد برای بازپرداخت بهای بلیت داده شد.

نوروزی ادامه داد: امروز با نظارت کامل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور تهیه کننده کنسرت، بلیت این افراد پرداخت شد و تنها تعداد کمی از مخاطبان که کمتر از 10 نفر هستند، برای بلیط آنها پرداخت شد.

بیشتر بخوانید  لحظات خوش زهره فکور صبور قبل از مرگ + فیلم

نوروزی تصریح کرد: شایعه مستی محسن ابراهیم زاده کذب محض است و صحت ندارد.

در فضایی که نیروهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیروی انتظامی و سایر نیروها حضور دارند، چگونه ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد؟ و برخی گفتند که او قبلا مست بوده است، چگونه یک مرد می تواند 12 ساعت در این حالت سفر کند؟ ابراهیم زاده با اینکه به شدت خسته بود و حالش بد بود، با دریافت آمپول در بدو ورود، باز هم تمام تلاش خود را به اجرا گذاشت.


دیدگاهتان را بنویسید