محسنی بندپی: وزارت کشور باید ورود افراد به استان های شمالی را ممنوع کند



یکی از اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران از وزیر کشور خواست که از ورود مردم به استان های شمالی جلوگیری کرده و اجازه هیچ مراسمی را حتی در فضای باز نیز ندهد ، زیرا اوضاع استان مازندران قرمز است.

محمدعلی محسنی بندپی در گفت وگو با ایسنا ، اظهار کرد: استان مازندران بیشترین بیماری عروق کرونر قلب را نسبت به جمعیت خود دارد ، در چند روز گذشته همه بیمارستان ها و بخش های اورژانس پر شده اند و در تلاشند بخش های غیر عروق کرونر را برای بیماران کرونر تخلیه کنند . این وضعیت در سه استان شمالی مازندران ، گلستان و گیلان وجود دارد ، اما وضعیت در مازندران بدتر است.

وی افزود: “در این شرایط ما از وزارت کشور می خواهیم که به طور جدی تردد را ممنوع کند. ساکنان مازندران ساکن تهران و شهرهای دور از سفر به استانهای شمالی با شماره ثبت محلی خودداری کنند. علاوه بر این ، وزارت کشور باید به طور جدی از برگزاری هر گونه جلسات. “N.

این عضو کمیته بهداشت تأکید کرد: ویروس دلتا ویروس کرونا همچنان در فضای باز در حال گسترش است و میزان انتقال و عفونت زیاد است ، بنابراین نباید با خیال راحت فکر کرد که یک مراسم خارج از منزل برگزار می شود. در این مدت مراسم عزاداری و شادی نیز برگزار شد و در نتیجه موارد بیماری خانوادگی افزایش یافت تا چندین نفر از اعضای خانواده بتوانند در آن شرکت کنند.

وی به مردم گفت: “تا زمانی که واکسیناسیون به 80 درصد مردم نرسد ، باید پروتکل ها را دنبال کرد ، زیرا اشکال جدید ویروس ناشناخته و غیرقابل پیش بینی است.” بنابراین ، باید بیشتر مراقب خودمان باشیم. به نظر می رسد کشورهای پیشرفته با وجود دریافت واکسن ، به شرط رعایت پروتکل ها و جلوگیری از اجتماعات و مسافرت های غیرضروری ، همچنان از ماسک استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید  صرفه جویی 50 میلیون واکسن کرونا در کشور / فیلم

محسنی بندپی با بیان اینکه سن بیماری عروق کرونر قلب کاهش یافته است ، گفت: اکنون بحث درمورد سویه Lambade بعد از دلتا وجود دارد که در آفریقا مشاهده می شود اما هنوز به ایران نیامده است ، بنابراین مشخص نیست که در کجا به پایان خواهد رسید. “ما باید بیشتر مراقب خود ، خانواده و هموطنان باشیم ؛ این فاجعه است که اخیراً یکی از کارمندان اعلام کرده است میزان مطابقت در برخی از شهرها به زیر 30٪ رسیده است ؛ این به معنای عادی سازی تاج مقرون به صرفه است. به عزیزانمان

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید