محدودیت های کرونر در مازندران شدیدتر می شود



به گفته دفتر روابط عمومی استاندار مازندران احمد حسین زادگان ، وی در جلسه فوق العاده ستاد استان کرونا افزود که برای برداشتن گام های موثر در کاهش موج پنجم ویروس باید محدودیت ها و انطباق با پروتکل های بهداشتی در این منطقه ایجاد شود. تاج: داشتن انعطاف پذیری لازم در مواقع بحران اجتماعی از مزایای این دولت است.

وی ادامه داد: عدم رعایت اقدامات بهداشتی ، اجتماعات ، دوره ها ، عدم رعایت فاصله اجتماعی و عدم استفاده از ماسک از مهمترین دلایل این آمار است.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت: پلیس باید با واحدهای متخلف و رستوران ها ، سالن ها ، سوپرمارکت ها و مغازه ها برخورد کند و به روش ویژه ای شبکه بازی کند تا شاهد اعمال جدی تر پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی در روزهای آینده و کاهش تمایل شیوع بیماری در حومه شهر.

وی افزود: کلیه دستگاه های اجرایی باید به همکاری و همکاری در حضور کارمندان و حضور کارمندان به عنوان اشخاص ثالث توجه ویژه داشته باشند در غیر این صورت اقدامات قانونی انجام می شود.

حسین زادگان گفت: فرمانداران مجاز به صدور مجوز برای هرگونه اجتماعات از جمله جلسات ، مسابقات و موارد دیگر نیستند. در شهرها و از این نظر هیچ مورد خاص و استثنایی وجود ندارد و ممنوع است.

وی افزود: متأسفانه در کرونا وضعیت سختی داریم و تعداد بیماران سرپایی در استان به 4500 نفر در روز رسیده است و این آمار یک رکورد است.

استاندار مازندران با بیان اینکه در حال حاضر یکی از استان هایی هستیم که در فضای عمومی استان از آلرژی کرونر به دور هستیم ، باعث شد که شاهد شیوع بیماری و آمارهای فعلی باشیم ، گفت: رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک های زیاد در روند عدم انتقال آن م effectiveثر است و ما انتظار داریم که به دلیل از دست دادن هموطنان و خستگی و دوره سختی که در آن کادر پزشکی ، مدیران و همه فعالان علیه این ویروس شیطانی قرار دارند ، به این دو عدد توجه شود.

بیشتر بخوانید  رحمت و کمک به نیازمندان از مهمترین آداب و رسوم مردم ترکمن در عید قربان است.

وی با اشاره به اینکه رعایت پروتکل های صنفی به کمتر از 40 درصد رسیده است ، گفت: از آنجا که این نوع عدم رعایت موارد بیماری را افزایش می دهد ، با کمک مقامات انتظامی و بهداشت ، ویزیت های صنفی و ما بازارها را دستور کار شهر است و اگر پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی رعایت نشود ، واحدها را تعطیل می کنند.

نماینده عالی دولت استان مازندران گفت: در شهرهای سرخ ، به استثنای مشاغل گروه اول ، دیگر فعالیت ها باید متوقف شود و در جلسه امروز تصمیم گرفته شد که به گروه های قطع کننده این واحدها اخطارهای لازم داده شود و اقدامات لازم را انجام دهید.

استاندار مازندران از ممنوعیت تردد در شب از ساعت 22 به بعد ، ممنوعیت ورود به پارک ها و باغ ها ، ممنوعیت ورود وسایل نقلیه در مبادی ورودی و خروجی مازندران براساس طرح رنگ تاج شهرهای استان ها خبر داد و از مردم س askedال کرد برای حفظ سلامتی آنها و سلامتی عزیزانتان. فرمانداران و مراکز بهداشتی با هم همکاری می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید