محدودیت های کرونر با تغییر رنگ تغییر می کند



ایسنا / خراسان جنوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند می گوید: طرح محدود كردن هوشمندانه مدیریت بیماری عروق كرونر قلب هنوز پابرجاست ، بدین معنی كه شهرهایی كه متناسب با این تغییر رنگ جدید تغییر رنگ می دهند مشمول محدودیت هایی برای فعالیت های شغلی می شوند.

محمد دهگانی ، امروز سه شنبه ، 15 تیرماه ، به مناسبت آغاز پنجمین اوج تاجگذاری در کشور ، گفت: “به دلیل شیوع پنجمین بیماری عروق کرونر قلب در مناطق جنوبی کشور ، که به استانهای مرکزی در سراسر کشور. “

به گزارش ایسنا ، وی افزود: با توجه به اینکه سه استان همسایه سیستان و بلوچستان ، یزد و کرمان در موقعیت قرمز قرار دارند ، قرمز شدن شهر نبندان که در مجاورت استان سیستان و بلوچستان است ، نشان می دهد که پنجمین صعود به تدریج به سمت استان خراسان جنوبی است. “همچنین وارد می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در خصوص اقدامات انجام شده در ستاد استانی تاج برای جلوگیری از راه اندازی پیک پنجم در استان گفت: همچنین شماره ثبت محلی از امروز از استان ممنوع است.

وی افزود: ادامه طرح محدودیت ترافیک شبانه از ساعت 22:00 تا 03:00 با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از مردم به پارک ها و باغ ها می روند ، مقرر شد زمینی برای تخلیه پارک ها و باغات از ساعت 21:30 به شهرداری ها اختصاص یابد همچنین ، طرح محدود کردن هوشمندانه مدیریت بیماری عروق کرونر قلب هنوز وجود دارد ، به این معنی که شهرهایی که تغییر رنگ می دهند ، متناسب با این تغییر رنگ جدید ، تحت محدودیت های فعالیت حرفه ای قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید  آشنایی بیشتر و دقیق تر با مهم ترین خدمات درمانی در منزل

دهقانی ادامه داد: در شهرستان نهبندان فقط گروهی از مشاغل یک و در شهرهای نارنجی یک و دو کارگروه مجاز به کار هستند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با حمایت و مساعدت مردم بتوانیم از خیزش پنجم در استان جلوگیری کرده و یا سرعت آن را کاهش دهیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید