محدودیت های عروق کرونر به سرعت در سراسر کشور اعمال می شود



به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، معاون اول رئیس جمهور در نشست روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی ویروس کرونا گفت: آخرین مصوبات ستاد ملی ویروس کرونا باید با جدیت و فوریت در سراسر کشور اجرایی شود. کنترل و مخالفت با سمت جدید Omicron.”

جلسه روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی ولیعهد بعدازظهر امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و بر اجرای صحیح آخرین مصوبات ستاد ملی تاج و تخت برای مخالفت با Omicron جدید تاکید شد. سمت.

محمد مخبر در این جلسه که با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرهنگ و رهبری اسلامی و رئیس جمعیت هلال احمر برگزار شد، تصریح کرد: امریه جدید را با جدیت و با فوریت اجرا کنید. در سراسر کشور.

وی از وزارتخانه‌های کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست در نشست مجازی با استانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی بر اساس مصوبات ستاد ملی و با همکاری همه دستگاه‌های ذیربط، روند اعمال محدودیت‌ها را هماهنگ کنند. . و اطلاعات دقیق برای جلوگیری از شیوع یک نوع جدید بیماری در افراد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به سرعت بالای انتقال و انتشار سویه جدید امیکرون، گزارشی از آخرین آمار بیماران سرپایی، بستری و مرگ و میر و همچنین بیماری های عروق کرونر قلب و واکسن ارائه کرد. تزریق در هفته های اخیر

شرکت کنندگان در این گردهمایی همچنین تاکید کردند که با توجه به قابلیت حمل بالا و ماندگاری بیشتر این سویه جدید بیماری عروق کرونر قلب در محیط، مکان ها و سطوح رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی با تزریق برای افراد جامعه ضروری است. دوز سوم واکسن برای کمک به همکاری و حمایت لازم از سوی دولت و به ویژه کادر درمانی و نظام سلامت برای مقابله با سویه Omicron.

بیشتر بخوانید  برخورد عجیب با قهرمان المپیکی در وزارت ورزش و جوانان

در ادامه این جلسه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارشی از آخرین نظرسنجی مرکز سنجش افکار عمومی وزارت فرهنگ و رهبری در خصوص اتخاذ روش ها و محدودیت های جدید در تاج را ارائه کرد.

شایان ذکر است در پایان این جلسه در ستاد ملی تاج و تخت پیشنهادات لازم در خصوص پیشگیری از شیوع سویه Omicron و همچنین حمایت های لازم کادر پزشکی کشور از این طرح جمع آوری شد.

دیدگاهتان را بنویسید