محدودیت های سفر همچنان برقرار است / رانندگان متخلف جریمه می شوند – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر، نیروهای پلیس جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای اعلام کردند: ورود به موج پنجم ویروس کرونا و وضعیت قرمز و نارنجی بسیاری از شهرها و همچنین تصمیم ستاد ملی برای مقابله ویروس کرونا از مردم عزیز و باهوش ایران اسلامی می خواهیم در روزهای آینده از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

در زیر این پیام آمده است: ما به همه هموطنان عزیز اطلاع می دهیم که نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی ایران کلیه مصوبات ستاد ملی مقابله را دارند ویروس کرونا برای از بین بردن این ویروس رسوا ، بنابراین اگر با سفر جاده ای روبرو شویم ، علاوه بر جرایم مندرج در دستورالعمل ، (جریمه یک میلیون تنی برای ورود به شهرهای سرخ و جریمه 500 هزار تنی برای ورود به شهرهای نارنجی و زرد). ، قانون اعمال خواهد شد.

نیروهای پلیس جمهوری اسلامی ایران ، ضمن قدردانی از حمایت و همکاری افراد باهوش در اجرای طرح های کنترل ترافیک (بین شهری و بین شهری) ، اکنون به قوانین صادر شده توسط ستاد مبارزه با مقابله با مقررات ملی احتیاج دارند. ویروس کرونا بیشتر از گذشته توجه کنید و از هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنید تا شاهد شکست زنجیره انتقال و شیوع ویروس شیطانی در آینده نه چندان دور باشید. ویروس کرونا بودن. خدای ناکرده با اعلام برخی هشدارها و کمک به کاهش فشار شدیدی که این روزها طرفداران بهداشت تجربه می کنند ، هیچ سفری انجام نخواهد شد.

بیشتر بخوانید  نقش امام سجاد در مختارنامه

دیدگاهتان را بنویسید