مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

محدودیت های ترافیکی 22 بهمن در کرمان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش دلگرم،


سرهنگ علی رضایی اظهار کرد: آیین یوم الله 22 بهمن امسال در کرمان به صورت رژه خودروها در محور هفت باغ علوی برگزار می شود.


وی افزود: به منظور ایمنی ترافیکی و تسهیل در برگزاری این مراسم، پلیس محدودیت های ترافیکی در این محور را به مرحله اجرا خواهد گذاشت.


رضایی بیان کرد: روز چهارشنبه 22 بهمن ماه، تردد خودروهایی که رانندگان آنان قصد عزیمت به سمت ماهان و شهرستان های شرقی و جنوبی استان را دارند از محور هفت باغ علوی از ساعت 8 صبح از سمت کرمان ممنوع خواهد بود.


وی افزود: رانندگان می توانند از محورهای کرمان – جوپار – ماهان و محور میدان سرآسیاب کرمان – اتوبان قدیم ماهان به عنوان مسیر های جایگزین استفاده کنند.


رییس پلیس راه شمال استان کرمان تصریح کرد: مسیر ماهان به سمت کرمان(محور هفت باغ) نیز در ساعات اعلام شده مسدود بوده و رانندگان باید از مسیرهای جایگزین تردد کنند.


وی با اشاره به اینکه محورهای فرعی منتهی به بزرگراه هفت باغ نیز در بازده زمانی 8 الی 11 صبح چهارشنبه 22 بهمن مسدود خواهد بود، از ساکنین این محور خواست: در ساعات محدودیت از تردد در این مسیر خودداری کنند.


وی گفت: فقط خودروهایی که قصد شرکت در مراسم با شکوه رژه خودرویی یوم الله 22 بهمن را دارند می توانند از سمت کرمان وارد محور هفت باغ شده و در برنامه فوق شرکت نمایند.


رضایی ضمن دعوت از شهروندان برای شرکت در آیین یوم الله 22 بهمن بیان کرد: پلیس نیز همراه و هم صدا با مردم شهید پرور و ولایت مدار استان کرمان در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، نسبت به تامین نظم و امنیت ترافیکی در خدمت شهروندان خواهد بود.

بیشتر بخوانید  مجری معروف رادیو از خانه مجلل 70 ساله خود رونمایی کرد!


انتهای پیام/


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *