محدودیت های تاج از فردا در استان اصفهان اعمال می شود



به گزارش ایرنا ، ایوب دوریشی سه شنبه شب در نهمین جلسه ستاد تاجگذاری استان با اشاره به شرح آخرین وضعیت بیماری کرونر قلب توسط روسای دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان و کاشان ، اظهار داشت: استان قرمز می شود و شهرهای اصفهان و اردستان از نارنجی به قرمز تبدیل شده اند.

وی افزود: از نظر میزان آلودگی و بستری شدن بیماران در حال حاضر هشت شهر استان به رنگ زرد ، 13 شهر به رنگ نارنجی و 2 شهر به رنگ قرمز است.

معاون فرمانداری و منابع انسانی استاندار اصفهان گفت: از فردا به مدت 2 هفته اطلاع رسانی محدودیت های کرونر در استان اعمال می شود.

وی تأکید کرد: باید تصمیمات محدود کننده و سختگیرانه گرفته شود و ورود و خروج بیش از گذشته کنترل شود.

درویشی گفت: بر این اساس از نظر رنگ ، تردد از شهرهایی با رنگ قرمز و نارنجی ممنوع است و هشت ایست بازرسی و ایست بازرسی استان در مبادی ورودی استان اعلام می شود.

معاون مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان گفت: بین عدم رعایت پروتکل ها و افزایش تاج ارتباط معنی داری وجود دارد ، به طوری که علاوه بر کنترل ورودی و خروجی در استان ، فقط مشاغل گروه 1 به صورت قرمز فعال هستند. سایر فعالیت ها محدود هستند

وی تاکید کرد: از اصناف می خواهیم پروتکل ها را در حوزه اقتصادی اعمال کنند و مردم 2 هفته محدودیت ها را رعایت کنند.

دراویش اضافه کرد: محدودیت ها در مشاغل تفریحی ، پارک ها و مناطق تفریحی اعمال می شود و با کمک شهرداران و مدیران ، کنفرانس ها ، برنامه ها و سالن ها به 2 هفته محدود می شود.

بیشتر بخوانید  دستور مهم رئیس‌جمهور درباره شماره‌گذاری خودرو

وی همچنین در مورد روند واکسیناسیون در استان گفت: تصمیم بر این شد که تعداد مراکز تلفیقی افزایش یافته و تجهیزات و امکانات لازم برای واکسیناسیون شهروندان مطابق پروتکل ها فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید