محدودیت تردد در جاده های شمالی از 23 تا 28 مرداد 1401



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مرکز مدیریت راه های کشور از فردا تا سه شنبه 27 مردادماه در جاده های چالوس، هراز و تهران – آزادراه شمالی محدودیت ترافیکی اعلام کرد.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، از فردا (پنجشنبه 22 مرداد) تا سه شنبه (28 مرداد) تردد موتورسیکلت ها در روز پنجشنبه از ساعت 12 الی 18 از محورهای کرج – کالوش، هراز، فیروزکوه و هراز امکان پذیر است. محورهای تهران – سمنان – مشهد و بالعکس حرام است.

همچنین تردد موتورسیکلت های پلیس و امداد و نجات برای انجام وظایف اساسی در تردد مجاز بلامانع خواهد بود.

محدودیت های ترافیکی در جاده کندوان

در مسیر کندوان روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری از ساعت 12 الی 24 تردد کلیه وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و بنا به اطلاع ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است. تردد خودروها از ساعت 16 الی 24 همان روز از کرادز (میدان امیرکبیر) و بزرگراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه می شود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 الی 24 روزهای یکشنبه و دوشنبه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و از مرزن آباد یک طرفه خواهد بود. در کرج و تهران.

در مسیر هراز روز دوشنبه هفدهم از ساعت 14 الی 24 تردد کلیه وسایل نقلیه از رودان به آمل ممنوع است و پس از اطلاع مامور پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 الی 24:00 همان روز از آب اسکا به سمت رودان (محدوده مشا) یک طرفه خواهد بود.

بیشتر بخوانید  پرواز خودروی هیوندای در آسمان پس از تصادف وحشتناک / فیلم

دیدگاهتان را بنویسید