مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

محبوب ترین فیلم های اکران شده 30 سال پیش!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


کدام فیلم را بیشتر دوست دارید؟


فیلم های محبوب 30 سال پیش / دو نفر و نیم

چه چیز دیگری !؟ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی تهمینه میلانی و تهیه کنندگی رضا بانکی، تهمینه میلانی و مهدی احمدی گرکانی محصول سال ۱۳۷۰ است.


فیلم های محبوب 30 سال پیش / چه چیز دیگری؟

رفتار و شوخی های فرشتک دانشجوی باهوش ادبیات باعث ایجاد سوءتفاهم در بین مسئولان دانشکده می شود. او را از مدرسه اخراج می کنند. برادرش عباس که علاقه مند به کار با کامپیوتر است به او توصیه می کند که شغلی پیدا کند. فرشتک برای یک شرکت انتشاراتی کار می کند و عباس مرد آهنی به نام مبارک می سازد تا در کارهای خانه به او کمک کند.


فیلم های محبوب 30 سال پیش / خرس های جیبی به بهشت ​​نمی روند

خلاصه داستان : دلشاد مسافری تجاری است که به دلیل مشکلات مالی و اجاره بهای معوقه مجبور می شود راه های جدیدی را برای کسب درآمد امتحان کند. اما تمام راه های او بسته بود. سام، یک راه غیرمعمول او را وسوسه می کند. در پایان با بزرگترین و غیرعادی ترین اتفاق زندگی اش روبرو می شود. حوادث مرگباری که آشکارا فقط عشق می تواند از پس آنها برآید.


فیلم های محبوب 30 سال پیش / گل و گلوله

خلاصه داستان : ساخت پل بین دو روستای ترک و کرد باعث اتحاد و اتحاد بیشتر دو طایفه ترک و کرد می شود. پس از تحکیم دوستی، دو طایفه، یک دختر و یک پسر از هر دو طایفه با هم ازدواج می کنند و از این به بعد اوقات خوشی را با یکدیگر خواهند گذراند. اما اغتشاشگران که علاقه شان به تقسیم دو طایفه است، مشکلاتی را ایجاد می کنند و اگرچه در ابتدا به نظر می رسید که اتحاد بین دو طایفه را به هم زده اند، اما با تحریکات مشترک دو طایفه علیه اغتشاشگران، آنها را درگیر می کنند. آنها را تحریک می کند. برای فرار از منطقه

بیشتر بخوانید  جدیدترین عکس های مونا فرجاد / فروردین 93


فیلم های محبوب 30 سال پیش / آهنگ تهران

خلاصه داستان: رحمان محیر شهرستانی در تهران با فریدون که کارش قاچاق فیلم های ویدئویی است، ملاقات می کند. فریدون که بیماری قلبی دارد از میل رحمان برای یافتن شغل مناسب و همچنین سادگی او سوء استفاده می کند و او را به تجارت قاچاق می کشاند. رحمان توسط پلیس دستگیر و پس از پرداخت جریمه سنگین توسط عمویش آزاد می شود و نزد فریدون می رود. فریدون با بازی رشید (قاچاقچی اصلی) نزد رشید می رود و از زندان رحمان تقاضای پول می کند، اما رشید به سبک فیلمی درباره پدرخوانده (دون کورلئونه) پول را پس می گیرد. او به همراه خواهرش فریدون به زادگاهش بازمی گردد.


فیلم های محبوب 30 سال پیش / دو نفر و نیم

داستان: زن جوانی (آتنا فقیه نصیری)، دختر 11 ماهه اش، پاریس را به پارک می برد، اما کالسکه در پارک حرکت می کند و پارک را ترک می کند. زن از کالسکه عبور می کند، اما در نهایت او را گم می کند. کالسکه مقابل خانه دو نفر از بستگان به نام های هسروف (فرامرز گریبیجان) و علیرضا (علیرضا خمسه) توقف می کند. خسرو راننده است و علیرضا عکاس و دلقک دوره گرد. اقوام سعی می کنند پاریس را به دیگران بسپارند و از شر او خلاص شوند، اما هیچ کس حاضر نیست از او مراقبت کند. در نهایت آنها باید خودشان مراقب پاریس باشند. آن دو به تدریج عاشق دختر می شوند و حضور پاریس زندگی این دو مجرد را به کلی تغییر می دهد.


فیلم های محبوب 30 سال پیش / دو نیمه یک سیب

خلاصه داستان : سایه و فرح که شباهت زیادی به هم دارند به طور تصادفی با هم برخورد می کنند…

بیشتر بخوانید  پرفروش ترین کتاب منتشر شده با صدای المیرا دهقانی را فراموش نکنید!


فیلم های محبوب 30 سال پیش / برخورد

خلاصه داستان: سعید، پسر یک خانواده ثروتمند، مردی را در یک تصادف رانندگی می کشد و فرار می کند. پلیس پدر سعید را به اتهام قتل ماشین دستگیر کرد. با روشن شدن موضوع، سعید به جای پدرش روانه زندان می شود. تلاش پدر سعید برای جلب رضایت همسر و برادر مقتول بی نتیجه می ماند تا اینکه بیماری کلیوی مقتول باعث می شود علی، پسر عموی سعید که به پسر عمویش علاقه مند است، یکی از کلیه هایش را به زن اهدا کند و با خوشحالی موضوع را حل کند. پس از این ماجرا برادر مقتول با همسر برادرش ازدواج کرد و علی با پسر عمویش ازدواج کرد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *