محاسبه فوق العاده معلمان ، حداقل 21 و حداکثر 27٪ – اخبار فرهنگی و مدرسه – اخبار اجتماعی تسنیم


به گفته گروه اجتماعی آژانس تسنیم؛ ضرایب فوق العاده جدید معلمان توسط محسن هادجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و محمد بیکر نوباخت ، رئیس برنامه و بودجه سازمان اعلام شد.

بر این اساس ، ضرایب ویژه فوق العاده ویژه معلمان برای کسانی که در طرح طبقه بندی مشاغل معلمی در کشور گنجانده شده اند ، حداقل 21 درصد و حداکثر 27 درصد ، از اول آوریل 1400 اعمال می شوند ، به شرح زیر:

فوق العاده به طور خاص برای معلمان در ابتدای استخدام 21٪ ، در ابتدایی ، پایه ، ارشد ، 24٪ و متخصص 27٪ تخمین زده می شود و در مقررات قانونی معلمان اعمال می شود.

متن نامه محمد بیکر نوباخت؛ رئیس سازمان برنان و بودجه در حاجی میرزایی ؛ وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

وی در پاسخ به نامه 9 ژوئن 1400 ، اطلاع داد كه درخواست دستگاههای اجرایی و این وزارت محترم محترم مبنی بر داشتن حداكثر پنجاه درصد امتیازات ثابت و اضافات دائمی مطابق با ماده 10 (10) خدمات ملكی قانون مدیریت ، طبق تصمیم کابینه وزیران در 6 فوریه 2015 ، که سقف آن را حداکثر 35 درصد تعیین می کند ، قانونی و قابل اجرا نیست.

بنابراین ، در این راستا ، اقدامات ویژه ویژه با موضوع مصوبه مذکور برای موضوعات طرح طبقه بندی مشاغل معلمی در کشور ، به میزان حداقل 21٪ و حداکثر 27٪ ، مشروط به مفاد مفاد مذکور فرمان و توافق نامه های ذکر شده در قسمت (5) 1400 کل کشور و سایر قوانین و مقررات مربوطه از ابتدای امسال در حد اعتبار مصوب نامحدود هستند.

بیشتر بخوانید  ایا فردا دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ عید فطر است؟ – ایران چطور

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید